Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: طوفان و گرد و خاک در منطقه سیستان تا فردا تداوم دارد. ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

علی ملاشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: پیش بینی کلی وضع جوی سیستان و بلوچستان براساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری نشان می‌دهد باد و گرد و خاک در شمال استان تا صبح شنبه تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان سیستان و بلوچستان افزود: امروز بیشینه سرعت باد در این منطقه حدود 80 تا 100 کیلومتر بر ساعت برآورد می‌شود و در نقاط مستعد سبب کاهش بیشتر دید و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

وی ادامه داد: در برخی نقاط محورهای زابل-زاهدان، زابل-نهبندان و زاهدان- نهبندان گرد و خاک سبب کاهش دید می‌شود. طی این مدت در نواحی مرکزی‌، نوار غربی و مرز شرقی استان افزایش موقتی غبار پیش‌بینی می‌شود.

ملاشاهی گفت: همچنین وزش باد با شدت کمتر نسبت به شمال استان رخ خواهد داد. از نظر دمایی روند کاهشی دما به‌ویژه در طول شب تا یکشنبه در نیمه شمالی استان ادامه خواهد داشت. دریای عمان نیز نسبتاً آرام است.

انتهای پیام/ ز

R7843/P41362/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه بارشی، رگبار پراکنده باران و تندباد لحظه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حمزه نژاد گفت: در سطح استان رگبار باران و رعد و برق گاه تگرگ و تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود و موجب آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها خواهد شد.

وی گفت: فردا نیز در استان بویژه در مناطق شرقی رگبار پراکنده باران و رعد و برق مورد انتظار است و احتمال تقویت نقطه‌ای بارش‌ها نیز  پیش بینی می شود.

حمزه نژاد گفت: توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی، صعود به مناطق مرتفع و چرای دام در ارتفاعات خودداری شود.

وی تصریح کرد: امروز پنجشنبه و فردا جمعه، در مناطق دریایی استان رگبار باران و احتمال افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود و وزش باد‌های نسبتاً شدید جنوب غربی - شمال غربی موجب مواج شدن دریا خواهد شد و بیشینه سرعت باد گاهی به بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت و افزایش ارتفاع امواج دریا گاهی به بیش از دو متر خواهد رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: توصیه می‌شود در این مدت شناور‌های سبک صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای تردد ایمن سایر شناور‌ها در نظر گرفته شود.

حمزه نژاد گفت: از لحاظ دمایی، دمای بیشینه امروز کاهش ۳ تا ۶ درجه خواهد داشت و از فردا جمعه در برخی نقاط دمای بیشینه افزایش خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری و رعدوبرق در اصفهان تداوم دارد / هوا خنک‌تر می‌شود
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی، رگبار پراکنده باران و تندباد لحظه‌ای
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • صدور دو هشدار زرد جوی و دریایی در سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان