Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: تیم های دورنا اسپور ارومیه، شهرداری ارومیه و چی چست ارومیه سه نماینده استان در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور پس از انجام مراسم قرعه کشی، حریفان خود در هفته نخست این رقابت ها را شناختند.

سجاد خوبدل روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرعه کشی لیگ برتر والیبال با حضور نمایندگان 14 تیم برگزار و برنامه مسابقات هفته نخست مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: مراسم قرعه کشی به میزبانی احمد ضیایی، رئیس فدراسیون و با حضور امیرحسین منظمی دبیرکل، محمدحسین شفقی سرپرست سازمان لیگ، مسعود یزدان پناه دبیر سازمان لیگ، حمید آرایش سرپرست کمیته اقتصادی و بازاریابی، مرتضی افجه ای، رییس کمیته IT به همراه نماینده تیم ها برگزار شد.
وی ادامه داد: امسال 2 تیم با حمایت شهرداری و یک تیم با حمایت بخش خصوصی از شهر ارومیه در رقابت های لیگ برتر کشور حاضر می شوند.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: بر اساس قرعه کشی تیم دورنا اسپور ارومیه در خانه حریف مقابل فولاد سیرجان ایرانیان به میدان می رود، چی چست ارومیه میزبان شهرداری تبریز خواهد بود و شهرداری ارومیه از پیکان تهران پذیرایی می کند.
به گزارش ایرنا تیم های شهروند اراک، خاتم اردکان، پیکان تهران، فولاد سیرجان ایرانیان، شهرداری تبریز، کاله آمل، سایپا تهران، عقاب نهاجا، خراسان رضوی، چی چست، دورنا ارومیه، شهرداری ارومیه، شهرداری ورامین و شهرداری گنبد 14 تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر امسال است.
لازم به ذکر است برنامه کامل مسابقات و جزئیات رقابت ها به زودی منتشر خواهد شد.
به گزارش ایرنا والیبال ارومیه با پیشینه درخشان به جز مقام قهرمانی جام کوروش در سال 1350 هیچ مقام قهرمانی دیگری ندارد و هواداران والیبال دوست این شهر همچنان در حسرت کسب کاپ طلایی و راهیابی به جام باشگاه های آسیا هستند.
تیم والیبال شهرداری ارومیه سال گذشته با هدایت ساسان خداپرست موفق به حضور در دیدارهای پلی آف نشد و در رتبه دهم جدول قرار گرفت.
انحلال باشگاه شهرداری ارومیه هم که چندی پیش از سوی برخی از مسوولان اعلام شده بود، در هاله ای از ابهام است و پرونده آن پس از مخالفت از سوی فرماندار ارومیه برای بررسی بیشتر به شورای حل اختلاف ارجاع شده است.
تمرین های تیم بومی و جوان والیبال شهرداری ارومیه و تیم دورنا اسپور ارومیه به ترتیب با سرمربیگری جاوید محسنی نیا و محمد وکیلی هم اکنون با جدیت تمام زیر نظر کادر فنی برای حضوری شایسته در رقابت های لیگ برتر کشور در حال برگزاری است.
سرمربی، کادر فنی و حتی بازیکنان تیم چی چست ارومیه هنوز مشخص نشده است و مسوولان باشگاه شهرداری ارومیه برای تشکیل یا واگذاری این تیم، هنوز تصمیم نهایی قاطعی اعلام نکرده اند ولی برای حفظ سهمیه نام این تیم را در مراسم قرعه کشی شرکت داده اند.
7156/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال ليگ برتر اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با چهار پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک و هلند به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جهانی رسیده بودند، ظهر امروز جمعه ۷ اردیبهشت در ادامه بازی‌های درخشان خود، پیروزی مقتدرانه دیگری را در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ مقابل تیم قدرتمند ایتالیا کسب کرد و توانست راهی جمع چهار تیم برتر شود.
در دیدار‌های دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، تیم والیبال کشورمان در رقابتی جذاب مقابل ایتالیای نامدار و دارنده سه عنوان قهرمانی دانش‌آموزان اروپا بار دیگر موفق ظاهر شد. 
دانش‌آموزان ایرانی در این بازی در دست اول با حساب ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شده و با پیروزی دو بر صفر به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.
در پایان این دیدار حسن‌پور سفیر ایران در صربستان و دیگر اعضاء سفارت کشورمان که برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن ویزورا آمده بودند، در حلقه شادی دانش‌آموزان نابغه ایرانی حضور یافته و در کنار آنان جشن صعود به جمع چهار تیم برتر جهان را برگزار کردند.
گفتنی است تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف چین تایپه خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان