Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت: سعید عبدولی به اردوی تیم ملی آمده و فردا (شنبه) در مسابقه انتخابی درون اردویی وزن ۸۲ کیلوگرم حاضر خواهد بود. ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات

محمد دلیریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با تاکید بر اینکه سعید عبدولی فردا (شنبه) در مسابقه انتخابی درون اردویی وزن 82 کیلوگرم حاضر خواهد شد، اظهار داشت: برخلاف اخباری که منتشر شد، عبدولی کشتی می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به اردوی تیم ملی آمده و در این مسابقه درون اردویی حاضر خواهد شد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود شاید تیم‌های ملی بزرگسالان با تیم ناقص به مسابقات جهانی اعزام شوند، تصریح کرد: این صحبت‌ها به گرانی ارز مربوط می‌شود و با این شرایط باید فکری اساسی برای اعزام‌ها کرد اما چیزی که هست، مسابقات جهانی کنسل کردن ندارد، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید به کشتی کمک کنند. درست است که فدراسیون اسپانسر دارد و تا امروز هم کلی از کارها با کمک حامی مالی انجام شده، اما در این وضعیت حتما به حمایت و کمک مسئولان احتیاج داریم. سال‌هاست که تیم‌های ما بدون مشکل به مسابقات جهانی می‌روند، کشتی آزاد که همیشه با ترکیب کامل به رقابت‌ها رفته، کشتی فرنگی هم چند سالی است که به جمع مدعیان جهانی پیوسته و واقعا نمی‌شود چند نفر را از اعزام به مسابقات جهانی دور کرد.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی با اشاره به این موضوع که در کشتی نمی‌شود پیش بینی کرد چه کسانی حتما روی سکو می‌روند، ادامه داد: با توجه به اینکه مسائل مختلفی در کسب نتیجه موثر است، واقعا نمی‌شود با این حرف که در چند وزن حتما نتیجه می‌گیریم یا نمی‌گیریم، تیم ناقص به جهانی ببریم. کشتی واقعا غیرقابل پیش‌بینی است و حرف‌هایی که ما می‌زنیم براساس عملکرد کشتی‌گیر در اردو و مسابقات اخیرش و همچنین حریفانی که پیش‌رو دارد، هست، اما قرعه و مسائل انگیزشی هم در کسب نتیجه در مسابقات جهانی خیلی اهمیت دارد و بی‌انصافی است بخواهیم یک عده را از حضور در مسابقات جهانی محروم کنیم.

دلیریان تاکید کرد: وضعیت فنی کشتی فرنگی بد نیست ولی شرایط روانی حاکم بر اردوها اصلا مناسب نیست، اینکه هر روز گفته می‌شود تیم می‌رود یا نمی‌رود، یا یک روز صحبت از تعویض مربی در میان است، اینها همه شوک برای کشتی هستند، همگی هم شوک منفی هستند، نه مثبت.

انتهای پیام/

R1351/P35350/S3,29/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۷۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

محمدعلی گرایی ‌به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ با درخواست کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن 82 کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک