Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@21:17:13 GMT

راز عجیب سر بریده گربه روی پراید

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۱۷۱۶۶

رکنا نوشت: اولین بار چهار ماه پیش بود که این اتفاق افتاد. درست وقتی که می‌خواستم برم سر یک قرار مهم. شب قبلش ماشین رو شسته بودم و حسابی برق می‌زد.

مجید به پزشک روانشناس گفت: اما صبح، وقتی که رفتم سمت پرایدم، مواجه شدم با خط‌خطی‌هایی که روی بدنه ماشینم کشیده شده بود. انگار کسی با یک چیزی مثل چاقو افتاده بود به جون ماشینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک نقطه سالم روی ماشینم دیده نمی‌شد و هر جاییش رو که نگاه می‌کردی خطی کشیده شده بود.   نمی‌تونست کار بچه‌ها باشه، چون خراش‌ها بیش از حد عمیق بودن و کسی که اون کار رو کرده بود، قدرتش بیشتر از زور یک بچه بود. خط‌های عجیب و غریبی بودن، درست مثل این بود که به زبون ناشناخته‌ای چیزی رو نوشته باشن. توی ساختمونی که زندگی می‌کردم با کسی مشکلی نداشتم و نمی‌تونستم حدس بزنم که کار کی می‌تونسته باشه. دو هفته که از اون جریان گذشت ماشین رو بردم صافکاری و رنگش کردم.

کلی خرج گذاشته بود روی دستم. به هر حال چند روزی که گذشت، دیگه بهش فکر نمی‌کردم و کل اون جریان از ذهنم پاک شده بود تا اینکه یک ماه پیش دوباره چشمم افتاد به همون خراش‌ها و این بار خط‌های روی بدنه خیلی عمیق‌تر از دفعه قبلی بودن. کارد می‌زدی خونم درنمی‌اومد. نمی‌دونستم باید چکار کنم. قضیه رو به پلیس Police اطلاع دادم. ولی اون‌ها هم نتونستن کاری بکنن و اثر انگشتی از روی ماشین پیدا نکردن. همون روز ماشین رو بردم تعمیرگاه و رنگش کردم. اما این بار وقتی ماشین رو گذاشتم توی پارکینگ، پشت در انباری دوربینی کار گذاشتم و تنظیمش کردم روی ماشینم. از اون به بعد هر روز صبح دوربین رو روشن می‌کردم و عصر وقتی که از سرکار برمی‌گشتم نگاهی به ماشین می‌انداختم و وقتی مطمئن می‌شدم که بلایی سرش نیومده می‌رفتم سراغ دوربین و فیلمی که ضبط شده بود رو پاک می‌کردم.

خلاصه همیشه دوربین روشن بود تا به کمک اون بتونم مچ کسی که این کار رو می‌کرد، بگیرم. اما از اون به بعد اتفاقی نیفتاد و کم‌کم داشتم به این فکر می‌افتادم که اون آدم روانی، هر کسی که بوده از ماجرای کار گذاشتن دوربین باخبر شده و دیگه این کار رو نمی‌کنه، ولی سه روز پیش اتفاق وحشتناکی برام افتاد.

وقتی رفتم توی پارکینگ چشمم افتاد به صحنه دلخراشی که نمی‌تونستم باورش کنم. ماشین دوباره پر از خط شده بود و این دفعه گربه سیاهی رو سر بریده بودن و گذاشته بودنش روی سقف ماشین. وقتی این صحنه رو دیدم به سرعت دویدم سمت انباری و دوربین رو برداشتم و شروع کردم به دیدن فیلمی که ضبط شده بود. سه، چهار دقیقه بعد، نفسم توی سینه حبسی شده بود و خیره مونده بودم به اون چیزی که می‌دیدم. اون آدم روانی خود من بودم.

نفسم درنمی‌اومد. باورش برام سخت بود، ولی دوربین نمی‌تونست دروغ بگه و اون فیلم همه چیز رو مشخص می‌کرد. تنها فکری که به ذهنم رسید این بود که با برادرم تماس بگیرم و جریان‌رو براش توضیح بدم. تا زودتر خودش رو برسونه به اونجا، قبل از اینکه کار دیگه‌ای ازم سر بزنه.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حوادث اتفاقات عجیب بیماری های روانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت در ورامین دستگیری در مشهد

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  فرمانده انتظامی ثامن مشهد گفت: روز گذشته یکی از تیم های کلانتری شهید نواب صفوی هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به ۲ سرنشین یک دستگاه سواری پراید ۱۳۱ پلاک مخدوش مظنون شدند.

سرهنگ خجسته افزود: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران انتظامی از محل متواری که با سرعت عمل ماموران گشت خودرو پراید پس از طی مسافتی کوتاهی متوقف شد.

وی گفت: پس از تحقیقات مشخص شد راننده این خودرو ۲۵ فروردین امسال در شهر ورامین در پوشش راننده تاکسی اعضای یک خانواده را به عنوان مسافر سوار کرده و پس از رسیدن به مقصد و همزمان با پیاده شدن این افراد از خودرو، قبل از برداشتن چمدان از صندوق عقب از محل متواری شده و حدود ۲ میلیارد ریال طلا و جواهر و تعدادی وسایل با ارزش را سرقت کرده بود.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد افزود:متهم که در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت اعتراف و طلاهای مسروقه که تحویل خواهرش بود نیز کشف و تحویل مالباخته شد.

خجسته گفت: متهمان ۲۸ و ۳۲ ساله که هر دو به موادمخدر اعتیاد دارند، پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 
 

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • چپ‌کردن عجیب ماشین چینی توی کوچه! (فیلم)
  • فیلم| افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه: ۴۰۰ مستشار نظامی عراق در پادگان اشرف حضور داشتند!
  • ببینید | افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • امروز با سعدی: ای یار جفا کرده پیوند بریده