Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای لرستان ، درجلسه شورای اداری امروز پلدختر که با حضور حجت الاسلام و المسلمین قلعه مسوول حراست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در فرمانداری پلدختر برگزار شد، از زحمات 40 ماهه حجت الاسلام محمد سوری در سمت امام جمعه سابق پلدختر تجلیل شد
حجت الاسلام و المسلمین قلعه مسئول حراست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور صبح امروز در بدو ورود به شهرستان پلدختر ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهرستان و با خانواده شهید صیدکرم فلاح پور دیدار کرد
حجت الاسلام اصغر دانشی ریئس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان، سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، نعمت الله دستیاری فرماندار شهرستان و اعضای شورای اداری پلدختر در این آیین حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری امام جمعه معارفه پلدختر لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر از کشف جسد غرق شده جوان ۲۸ ساله اهل شهرستان پلدختر در رودخانه سیمره بخش ماژین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از پایگاه خبری پلیس، کرم حسنی اظهار کرد: پس از اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره در بخش ماژین، بلافاصله عوامل گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوان ۲۸ ساله، اهل شهرستان پلدختر است که در داخل رودخانه دچار حادثه و غرق شده است.

حسنی با اشاره به اینکه جسد جهت تحقیقات بیشتر تحویل نیروی انتظامی شهرستان پلدختر داده شد، گفت: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان و جوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کنند و والدین نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 748839

دیگر خبرها

  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد