Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: انتقام قطره قطره خون شهیدان‌مان را از عوامل داخلی و بیرونی حادثه اهواز خواهیم گرفت. آفتاب‌‌نیوز : سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز(جمعه) در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران، اظهار داشت: دفاع مقدس به ما ثابت کرد برای بقاء در نظام فعلی جهان باید قوی بود چراکه قدرت های ضعیف یا باید تسلیم شوند یا محکوم به اضمحلال و فنا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به حادثه تروریستی اهواز، عنوان کرد: بعد از این حادثه آن‌ها که می خواستند با این ماجرا تفرقه های خونین را در خوزستان گسترش دهند، دیدند که چگونه در تشیع جنازه باشکوه شهدای اهواز مردم بدون اینکه ترسی از به رگبار بستن مجددشان داشته باشند همه آمده بودند. همه می‌گریستند و هیچکس نمی‌توانست تشخیص بدهد که خانواده این شهیدان چه کسی است چراکه همه گریه می کردند.
اهم اظهارات سلامی به شرح زیر است:
* مردم اهواز نشان دادند ملت ایران از شهادت نمی هراسند، شهادت عامل حیات و بیداری و برانگیختن باورها و قلب‌های ماست. محاسبات رئیس جمهور آمریکا را که فکر می کند نظام ما پشتوانه اجتماعی خود را از دست داده است به هم ریخت. هیچکس در اهواز در خانه خود نمانده بود و زن و مرد و پیر و جوان به میدان آمدند تا ثابت کنند مثل همیشه از انقلاب و امام و رهبرشان دفاع می کنند. دشمنانی که به دنبال تفرقه بودند دیدند که چگونه مشعل‌های وحدت فروزان شد و مشکلات را فراموش کردند و دغدغه شان دفاع از انقلاب و ارزش ها شد. طراحان این راهبردهای کور در مثلث آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان و امارات دور می زنند. بر اساس فرمان رهبرشان می گوییم انتقام قطره قطره خون شهیدان‌مان را از عوامل داخلی و بیرونی این حادثه غم انگیز خواهیم گرفت.
* به رژیم امارات و عربستان سعودی که صحنه گردان اصلی شرارت‌های امنیتی اینگونه در کشورمان هستند و آرزوی انتقال ناامنی به درون سرزمین‌مان را می کشند، می گوییم هرگز در توسعه تنش به هیچ موفقیتی نخواهید رسید و کوچک‌تر از آن هستید که یک رقیب برای کشور بزرگ ایران باشید. ملت ایران ۴۰ سال است در مقابل بی‌بدیل ترین امپراطوری‌های بشر ایستاده و به آنها شکست تحمیل کرده است.
*خطاب به سران برخی کشورهای عرب می گویم شما دارای ارتش مکانی نیستید و وقتی کنار آمریکا قرار می‌گیرید احساس قدرت می‌کنید. شما شکست پذیرید و درون کاخ‌های شیشه‌ای نشسته‌اید و نمی توانید تیغ انتقام ملت ایران را تحمل کنید. تا به امروز نجابت انقلابی به خرج داده ایم و اگر از خطوط قرمز ما عبور کنید قطعا از خطوط قرمزتان عبور خواهیم کرد و می دانید که شکست پذیر هستید، پس آرام باشید و مداخله نکنید. بلندپروازی‌های منطقه‌ای، شما را با شکست مواجه  کرده است.
*به آمریکا هشدار می‌دهیم دست از حمایت از تروریست‌ها بردارد چراکه برای آنان زیان‌بار خواهد بود. ما چهل سال است از فراز و نشیب‌ها برای تثبیت استقلال و امنیت ملی‌مان عبور کرده ایم.
*خطاب به سران استکبار جهانی می گویم شما از همه ابزار قدرت خود برای اعمال فشار استفاده کرده اید اما به فضل الهی موازنه قدرت به نفع نظام ما تغییر یافته است. امروز به فاصله قدرت بین نظام ما و دشمن ما نگاه کنید؛ ما توانستیم تمرکز قوای دشمنان را از قلب سرزمین‌مان دور کرده و دشمن را در جبهه وسیعی در جهان اسلام تجزیه کنیم.مهر  کد خبر: ۵۴۷۹۸۹ تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سلامی هشدار به امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی و رونالدو تحمل هم را ندارند، رونالدو بیشتر!‏

به گزارش "ورزش سه"، دو اسطوره بزرگ دنیای فوتبال، لیونل مسی و ‏کریستیانو رونالدو، بخش عمده دوران فوتبالی درخشان خود را در ‏تقابل با هم زیسته‌اند. ‏

مسی و رونالدو استاندارد مقایسه فوتبالیست‌ها را تا حدی بالا بردند ‏که در تاریخ این ورزش بی‌سابقه بود. برای نمونه توجه کنید که این ‏دو رویهم‌رفته 13 توپ طلا به دست آورده‌اند که از این تعداد 8 توپ ‏طلا سهم لئو بوده و 5 توپ طلا سهم کریس. مجموعه بزرگی از ‏افتخارات دیگر از بارها قهرمانی چمپیونزلیگ و لیگهای مختلف اروپایی ‏گرفته تا قهرمانی اروپا توسط رونالدو و قهرمانی جام جهانی توسط ‏مسی هم از دیگر افتخارات این دو اسطوره بوده است. ‏

تا این لحظه نه مسی و نه رونالدو هرگز کلمه‌ای علیه دیگری به زبان ‏نیاورده ولی زمانی که تماشاچی‌ها برای تحریک یکی از آنها نام دیگری را ‏فریاد می‌زنند می‌توان دید که این دو از این بابت چندان خوشحال ‏نمی‌شوند. ‏

جیمی کاراگر می‌گوید مسی و رونالدو نمی‌خواهند علنی این را ابراز ‏کنند ولی بین آنها خصومت وجود دارد تا جایی که قادر به تحمل ‏یکدیگر نیستند. او گفت:" آنها نمی‌خواهند به رقیب اصلی ببازند. در ‏اینکه لئو و مسی با رقابت‌شان باعث پیشرفت همدیگر شدند شکی ‏نیست ولی رقابت سرسختانه بین این دو تا زمانی که دیگر فوتبال ‏بازی نکنند ادامه دارد. این رقابت در واقع به خصومت تبدیل شده و ‏من شک ندارم آنها نمی‌توانند همدیگر را تحمل کنند. من همیشه ‏می‌گویم اگر یکی از آنها امشب هت‌تریک کند، آن دیگری فردا که وارد ‏زمین شود همه چیز را به هم می‌ریزد تا هر طور شده هت‌تریک کند ‏که عقب نیفتد. البته به نظرم این حس رقابت برای رونالدو شدیدتر ‏است چون در دنیا از هر 10 نفر که بپرسید 8 نفر مسی را نسبت به او ‏انتخاب می‌کنند و کریستیانو می‌خواهد هر طور شده ثابت کند که از ‏رقیب ازلی-ابدی‌اش چیزی کم ندارد". ‏

دیگر خبرها

  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • مسی و رونالدو تحمل هم را ندارند، رونالدو بیشتر!‏
  • فیلم جمله جنجال‌ساز کارشناس تلویزیون؛ زن ‌بی‌حجاب، مزاحم شد!
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • گودبرداری غیراصولی عامل زیرش ساختمان مسکونی در اهواز
  • ادعای خبرنگار پرحاشیه صداوسیما درباره دستمزدش
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد