Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@14:54:19 GMT

نتانیاهو عکس‌ها را از نقشه گوگل گرفته بود

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۱۷۷۴۶

به گزارش ایرنا، فرهاد ممدوحی پنجشنبه شب به وقت محلی در پاسخ به ادعاهای واهی و بی اساس نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر کشف مراکز هسته ای در ایران ، ادامه داد: رژیم صهیونیستی سابقه طولانی در فرصت طلبی و گمراه کردن افکار عمومی دارد و این رژیم با خبر سازی، انحراف اذهان عمومی از رفتار غیر انسانی و سبوعیت، علیه مردم فلسطین را دنبال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با یادآوری اینکه رژیم صهیونیستی منشا بی ثباتی و بحران در منطقه است، ادامه داد: فلسفه بافی نتانیاهو نشانگر تمایلات ناخودآگاه و غیر ارادی وی در دروغگویی و تحریف واقعیت است و عمدتا با هدف انحراف توجهات از وحشیگری سرشتی این رژیم علیه مردم فلسطین صورت می گیرد.

ممدوحی توضیح داد: اسرائیل زندانبان غزه به عنوان بزرگترین زندان جهان است. این رژیم غیر دمکراتیک که توسط مقام های فاسد مدیریت می شود وانمود می کند که پیشرو بوده در حالی که حاکمیتی مرتجع است که رویکردهای نژادی و مذهبی شبیه به داعش دارد.

وی یادآور شد:ادعای رژیم صهیونیستی شبیه اقدام های رژیم نازی است که دنیا را به ویرانی کشاند. این دستگاه نژاد پرست، دمکراسی را به استهزا گرفته است.

نماینده ایران در مجمع عمومی سازمان ملل ادامه داد: رژیم صهیونیستی تمامی اهداف، اصول، رویه ها و سیاست های سازمان ملل را نادیده می گیرد، در مقابل قطعنامه های سازمان ملل می ایستد و از مجمع عمومی سوء استفاده می کند.

ممدوحی تصریح کرد: این رژیم تاکنون 300 قطعنامه در مورد سلاح های کشتار جمعی، تخریب و کشتار جمعی تا منطقه عاری از سلاح جمعی در خاورمیانه را نقض کرده است.

وی افزود: این رژیم تاکنون صرفا 255 قطعنامه شورای امنیت را نقض کرده که آخرین آن قطعنامه 2334 در مورد خاتمه شهرک سازی در سرزمین های اشغالی بوده است. تاکنون آمریکا 44 باز از حق وتو برای حفاظت از اسرائیل در ارتباط با تصویب قطعنامه های علیه این رژیم استفاده کرده است.

نماینده ایران در مجمع عمومی سازمان ملل تصریح کرد: نتانیاهو با نمایش چند قطعه عکس که از نقشه گوگل گرفته ادعا می کند که تاسیسات هسته ای جدیدی در ایران کشف کرده که این خود دروغی بزرگ و مبین آن است که دروغگویی در دی ای ان این مقام ارشد صهیونیستی وجود دارد.

ممدوحی تاکید کرد: به جای تولید خبر جعلی، این رژیم غاصب باید از تهدید به توسل از سلاح هسته ای احتراز کند. شواری امنیت قویا باید تهدید رژیم صهیونیستی به توسل به استفاده از سلاح هسته ای را محکوم کند.

وی تاکید کرد که بر تحرکات جنایت کارانه این رژیم اشراف داریم و زمان آن که به کشورهای همسایه با برخورداری از مصونیت ضربه بزند گذشته است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند

 به گزارش تابناک به نقل از موج،  یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: از بنی‌گانتس و آیزنکوت ، دو عضو کابینه جنگ دعوت می‌کنم که از کابینه غیرقانونی و ویرانگر بنیامین نتانیاهو کناره‌گیری کنند.

اخیرا منابع عبری زبان گزارش دادند فرمانده یگان ویژه «اشباح» در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت هم در این مورد نوشت: «این فرمانده اسرائیلی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.»

پیش از این، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس مرکز اطلاعات نظامی این رژیم به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، از سمت خود استعفا داده بودند.

دیگر خبرها

  • پارلمان اروپا قطعنامه ضد ایران صادر کرد
  • قطعنامه جانبدارانه و ضد ایرانی پارلمان اروپا | واکنش به حمله اسرائیل؛ فقط تاسف!
  • قطعنامه جانبدارانه پارلمان اروپا علیه ایران
  • استانداردهای دوگانه پارلمان اروپا در قبال تحولات منطقه
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • سرپیچی رژیم صهیونیستی از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل
  • چرا رئیس سازمان آمان استعفا کرد؟ / «آهارون حالیوا»، قربانی قدرت خواهی نتانیاهو/ جمله مهمی که حالیوا در نامه استعفاء خود نوشت
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی
  • حکیم: جهان رژیم اسرائیل را وادار به توقف جنگ غزه کند
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد