Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های غرب گیلان در راستای سیلاب از آمادگی کامل برخوردارند و در سیل روز گذشته بیش از ۵۰ واحد مسکونی و تجاری صومعه‌سرا دچار خسارت شد.

خبرگزاری شبستان_غرب گیلان: همراه با ورود سامانه بارشی از چهارشنبه(4مهر) شاهد بارش‌های شدیدی در استان بودیم که سبب برجای ماندن خسارت‌های بسیاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میزان خسارت‌ها در بخش شهری اندک و در بخش روستایی و به ویژه کشاورزی سنگین است به‌گونه‌ای که محصولاتی که کاشت شده بودند در روستاهای بخش مرکزی شهرستان‌های صومعه‌سرا تا مرز 100 درصد دچار خسارت شده‌اند.

 

بسیاری از منازل مسکونی شهرستان صومعه‌سرا دچار آسیب و آبگرفتگی بسیار شدید شدند که نگرانی‌های صاحبان این منازل زیاد است و خواستار پیگیری مسئولان برای ضررو  زیانشان هستند.

 

 

 

خسارت سیل به 50 واحد مسکونی و تجاری صومعه‌سرا

در این راستا علی فتح اللهی، فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه شدت سیلاب در  دهستان ضیابر و روستاهای تابعه آن بسیار زیاد بود، اظهار کرد: تا کنون سیل به 50 واحد مسکونی و تجاری دهستان ضیابر آسیب وارد کرده است.

 

وی با بیان اینکه به دلیل شدت بارندگی هنوز میزان دقیقی از آمار وجود ندارد، افزود: ستاد مدیریت بحران شهرستان صومعه‌سرا روز گذشته در فرمانداری برگزار شد و مسئولان دستگاههای امدادی و خدماتی از روز گذشته تا کنون با امکانات لازم در مناطق سیل زده حضور دارند.

 

فرماندا صومعه‌سرا گفت: با کمک نیروهای امدادی و هلال احمر خانواده هایی که واحدهای مسکونی آنها دچار آبگرفتگی شده به مکان های امن و ستادهای اسکان انتقال یافتند.

 

فتح اللهی با بیان اینکه این سیلاب تاکنون تلفات انسانی نداشته است، اما خسارات زیادی به بار آورده است، تصریح کرد: ستاد بحران شهرستان آمادگی کامل برای کمک‌رسانی به مردم در مواقع اضطراری دارد و از این بابت نگرانی نداریم.

 

 

اعلام آمادگی سپاه رضوانشهر برای خدمات رسانی به مردم سیل زده

سرهنگ سید اکبر قاسمی، فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر در حاشیه بازدید از وضعیت آب گرفتگی و بررسی مشکلات مردم رضوانشهر، اظهار کرد: سپاه و بسیج آمادگی لازم را برای بحران پیش آمده و خدمات رسانی مطلوب به سیل زدگان دارند.

 

وی با بیان اینکه باید توجه داشت که خدمت به آحاد مردم به ویژه افراد نیازمند، ذخیره آخرت ماست و باید قدر آن را بدانیم، افزود: اگر کار و خدمتی خالصانه و برای رضای خدا باشد، نصرت الهی را به همراه دارد.

 

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: خدمت به مردم یکی از بزرگ ترین نعمت های الهی است، بنابراین باید با همه توان از خدمت رسانی به مردم دریغ نکنیم.

 

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه امکانات سپاه و بسیج در حد توان مهیا شده تا در صورت نیاز به کار گرفته شوند، تصریح کرد: در شهرستان‌ رضوانشهر نیز تمام نیروها و امکانات به صورت آماده‌باش درآمده‌اند.

 

گفتنی است؛ بارش سنگین باران كه دردو روز گذشته و طغیان رودخانه های سطح شهرستان موجب جاری شدن سیلاب در دهستان ضیابر و بسیاری از مناطق روستایی شد، خسارت فراوانی را بر جای گذاشته است.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: دفاع مقدس حادثه تروریستی اهواز هفته دفاع مقدس وزیر بهداشت شیراز ماه محرم اهواز آیت الله مکارم شیرازی ارتش جمهوری اسلامی نخبگان بارندگی و سیلاب سیلاب خسارت سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در اطلاعیه‌ی فرمانداری یزد آمده؛

با توجه به بارندگی‌های اخیر و بروز خسارت احتمالی ناشی از بارندگی و سیلاب، شهروندان شهرستان یزد جهت اعزام ارزیاب با شماره ۳۷۲۳۸۷۵۰ داخلی ۱ تماس حاصل بگیرند.
سایر شهرستان‌ها نیز از طریق بنیاد مسکن شهرستان و روستاییان نیز از طریق دهیار روستا جهت حضور تیم ارزیاب پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد