Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@18:38:17 GMT

امام جمعه دامغان: استقامت ملت مایه پیروزی است

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۱۸۰۹۲

امام جمعه دامغان: استقامت ملت مایه پیروزی است

سمنان - ایرنا - امام جمعه دامغان گفت: ملتی که صبر، استقامت و شکیبایی کرده و عزت خود را حفظ کند همواره پیروز است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینیان روز جمعه در یادواره شهدای خلبان شهرستان دامغان و آیین رونمایی از المان جت جنگنده و تندیس شهیدان، تصریح کرد: در برابر مشکلات اقتصادی و اجتماعی که امروز دشمنان بر ما تحمیل کردند، صبر و استقامت می تواند عزت ما را حفظ کرده و دشمن را خوار، ذلیل و سرشکسته کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه شهرستان دامغان گفت: شهدا بزرگترین درس های زندگی از جمله چگونه زیستن، چگونه مردن و چگونه اندیشیدن را به ملت آموختند.
وی دامغان را شهری عمیق و با فرهنگی ژرف دانست و گفت: شهر دامغان دارای 650 شهید ، 1600 جانباز ، 33 آزاده و 16 هزار بسیجی است.
وی افزود: این شهرستان از اندیشه های بزرگ برخوردار است که هم اکنون 26 امام جمعه و 2 نماینده ولی فقیه در کشور از این شهرستان خدمت می کنند.
حسینیان افزود: شهیدان براساس آیه های قرآن کریم زنده اند و شهید نمی میرد و زنده و گواه اعمال ما است.
امام جمعه شهرستان دامغان تصریح کرد: از لحاظ منطقه ای شرایطی خوب در دنیا داریم که امروز این شرایط و اقتدار کشور به برکت خون شهیدان است.
یادواره 2 شهید خلبان شهرستان دامغان علیرضا بیطرف و حسین مقیمی و رونمایی از المان جت جنگنده در شهرستان دامغان با حضور فرماندهان سپاه، امیران ارتش، خانواده شهدا و عموم مردم در میدان صید دروازه دامغان برگزار شد.
شهرستان دامغان 630 شهید، یک هزار و 600 جانباز و 33 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و سه شهید تقدیم جبهه مقاومت در سوریه نموده است.
در دوران دفاع مقدس 16هزار رزمنده و بسیجی دامغانی در بیش از 20 عملیات بزرگ و کوچک حضور داشتند.
9856/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي شهدا خلبان شهيد دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس

دکتر جواد افشار منش روز یکشنبه اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.



جیرفت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار داد.

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است