Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد جواد باقری امام جمعه جعفرآباد در آخرین خطبه نماز جمعه خود در جعفرآباد مغان با محکومیت حادثه تروریستی اهواز که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از هموطنان عزیزمان در جریان رژه نیروهای مسلح شد گفت: این حرکت ترور کور نشان داد که دشمنان می خواهند به هر طریقی که بتوانند به حرکت رو به رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی ضربه بزنند و برایشان فرق ندارد که کودک چهار ساله را بکشند یا جانبازی که روی ویلچر نشسته و توان حرکت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود هر گاه دشمنان با تحریک یک عده وطن فروش و خائن داخلی و یا عوامل خارجی خود تیر و ترقه ای به ما زده اند و به خیال خودشان در رفته اند، جواب آن را با موشک دریافت کرده اند و یقین بدانند که این بار نیز گوشمالی محکم و قاطعی خواهند شد.

باقری با اشاره به اجلاس سالانه سازمان ملل متحد به مقایسه سخنان رییس جمهور محترم ایران و رییس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: مدعیان دروغی حقوق بشر که دستشان به جنایت هسته ای و خون میلیونها آدم آلوده است دم از مبارزه با تروریسم و سلاح هسته ای میزنند و ایران عزیز را محکوم می کنند در حالی که رییس جمهور محترم ما از موضع قدرت و عزت سخنان قاطعی در مقابله با دشمنان بیان کرد که قابل تقدیر است.

باقری در ادامه افزود، درست است که در عرصه بین الملل با عزت و اقتدار پیش میرویم و دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند ولی متاسفانه عده ای بی مروت و بی انصاف در داخل غلط کاری می کنند و با ایجاد گرانی و بی ثباتی بازار می خواهند بر مردم فشار بیاورند و نارضایتی ایجاد کنند.

وی با انتقاد از دستگاههای نظارتی مثل تعزیرات و سازمان بازرسی کل کشور گفت باید با نظارت دقیق متخلفان و مجرمان شناسایی و در اسرع وقت به مجازات و سزای خیانت خود برسند تا مردم طعم عدالت را بچشند.

باقری در پایان با توجه به پایان دوره ماموریت خود در خطه زرخیز جعفرآباد از مردم خونگرم و گرانقدر جعفرآباد خداحافظی کرد و از تمامی مردم شریف،کشاورزان، عشایر، روستاییان، مسئولین و خدمتگزاران که در مدت این سه سال با نهاد امامت جمعه همکاری کردند تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن تقدیر از رسانه ها، خبرگزاری ها، سایت ها و کانالهای خبری، صدا و سیما و خبرنگاران، آنان را یار اصلی نماز جمعه و پر پرواز خطبه های نماز جمعه خواند و گفت: با کمک رسانه ها توانستیم مشکلات مردم را در سطح استان و کشور مطرح کرده و نتیجه بگیریم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ بنا بر اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه قبل از خطبه‌ها هم، حجت الاسلام علیرضا ناجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درباره ۱۲ فروردین روز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برنامه‌های ستاد گرامیداشت روز جهانی قدس استان اصفهان سخنرانی می‌کند.
در این مراسم میز‌های خدمت دادگستری، سازمان بازرسی، ثبت اسناد و املاک، آموزش و پرورش، ثبت احوال، مرکز وکلای قوه قضائیه، بیمه سلامت، فرماندهی انتظامی برپا می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • رییس جمهور طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را اجرا کند
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • نماینده کهنوج: تشکیل استان کرمان جنوبی یک اتفاق تاریخی خواهد بود/ مردم منتظر تحقق قول رییس جمهور هستند
  • تدارک ویژه ورامینی ها برای راهپیمایی جمعه خشم
  • سناریوهای آینده کاظم صدیقی؛ حذف از فهرست مهمانان نوروزی رئیسی!
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند
  • خیرین شریکی راهبردی برای دولت هستند