Web Analytics Made Easy - Statcounter

یورگن کلوپ پیش از دیدار مقابل چلسی در کنفرانس خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

طرفداری-یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل چلسی شرکت کرد. مرد آلمانی اظهار داشت که شاید ویرجیل فن دایک نتواند قرمز ها را در بازی روز شنبه همراهی کند. مرد هلندی مستحکم این روزهای آنفیلد در نیمه دوم بازی مقابل ساوتهمپتون به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فن دایک در بازی اتحادیه مقابل چلسی نیز غایب بود.

به گزارش دیلی میل، یورگن کلوپ باور دارد که در صورت غیاب فن دایک، دیگر مدافعان به خوبی جای او را پر خواهند کرد.

ویرجیل یک بازیکن کلاس جهانی است و از دست دادن او خوب نیست. لوورن پس از جام جهانی در اولین بازی خود به میدان رفت. بیش تر اوقات مصدومیتی داشت و نمی توانست به خوبی تمرین کند؛ اما در بازی مقابل چلسی فوق العاده بود. جوئل ماتیپ نیز فوق العاده بود. این دو بازیکن پیش از این برای تیم بازی نکرده بودند. آن بچه ها بازی واقعا خوبی را پشت سر گذاشتند. اگر ویرجیل آماده باشد، بازی خواهد کرد. در غیر این صورت گزینه هایی برای پر کردن جای او خواهیم داشت. تاثیر او در بازی تیم واضح است اما قبل از حضور او ما فوتبال بازی می کردیم و پس از آن نیز می توانیم. ترجیح من این است که برای بازی آماده لازم را داشته باشد. 

ادن هازارد و گلی که به ثمر رساند. 

اهمه ما می دانیم که می توانستیم مانع گل شدن آن توپ شویم. سه بازیکن ما به مصاف او رفتند اما مزاحمت خاصی برایش ایجاد نشد. هیچ کدام از بازیکنان ما با تمام توان خود به استقبال او نرفت. اگر این اتفاق می افتاد، نمی توانست گلزنی کند. از این موقعیت استفاده کرد. چیزی که ما نمی خواستیم. بازیکنانمان در مهار او ناکام بودند؛ با این وجود فکر می کردم امکان گلزنی از آن نقطه وجود ندارد اما او با یک ضربه زیبا این کار را انجام داد. به او احترام می گذارم اما همه بازیکنان قابل مهار هستند. حرکت خوبی بود اما باید مطمئن شویم که در فضاهای مناسب قرار داریم و به خوبی با این حرکات مقابله کنیم.

درباره رویارویی با ترکیب چلسی

چلسی نیز تغییراتی نسبت به بازی قبل خواهد داشت. هازارد 95 دقیقه ما را تحت فشار خواهد گذاشت. جورجینیو و دیگر بازیکنان با کیفیت نیز بازی خواهند کرد.

 حذف در جام اتحادیه و فرصت بیش تر برای استراحت

ما به دنبال این هستیم تا در تمام بازی های ممکن به میدان برویم. می خواهیم در تمام رقابت ها پیروز باشیم. در حال حاضر نکات مثبت زیادی از باخت به چلسی نمی بینم.

بازی قبل مقابل چلسی

اگر من و ساری در بازی قبل تمام بازیکنان جوان را بازی می دادیم، مسابقه جالبی را شاهد بودیم. هر دو تیم نشان دادند چه میزان به کسب جام اتحادیه علاقه دارند. 

آماده سازی برای بازی در روز شنبه

بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. بهترین آماده سازی برای بازی شنبه در روز چهارشنبه اتفاق افتاد. باید از آن بازی درس های زیادی آموخته باشیم. 

بحث با شکیری

همه چیز خوب است. تمام چیزهایی که از او می خواستم را اجرا کرد. این که آزاد باشد و فوتبال بازی کند. از او نمی خواهم تا به طور ویژه ای دفاع کند. فقط فوتبال بازی کند. 

راه های متوقف کردن هازارد

پاس هایی که به او می دهند را قطع کنیم؟ ایده خوبی است. به او نزدیک تر شویم؟ این نیز ایده جالبی است. اما بعضی اوقات او دوست دارد که این گونه بازی کنیم. هازارد، ویلیان، کواچیچ و کانته. همه آن ها مثل یک ماشین فرمول یک می مانند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری که پس از حضور در آلومینیوم اراک شرایط خوبی سپری کرده و نسبت به دوران حضورش در پرسپولیس آرامش ذهنی بیشتری دارد و عملکرد فنی بهتری ارائه می‌دهد، در آخرین مسابقه تیمش در سال گذشته نمایش مطمئنی مقابل نساجی مازندران داشت و حالا می‌خواهد همین روند را ادامه بدهد.

این دروازه‌بان که پس از تعطیلات نیم‌فصل در دو مسابقه جام حذفی و لیگ برتر مقابل نساجی مازندران و پرسپولیس کلین‌شیت کرده بود، در آخرین بازی سال 1402 و بازی لیگ برابر نساجی هم دوباره دروازه‌اش را بسته نگه داشت و آمادگی بالایی از خود به نمایش گذاشت.

احمد گوهری در شرایطی خودش را آماده ادامه بازی‌های آلومینیوم اراک می‌کند که تا کنون توانسته در 6 مسابقه لیگ برتر و یک بازی جام حذفی کلین‌شیت داشته باشد و انگیزه زیادی برای بهبود این آمار در ادامه فصل دارد.

این دروازه‌بان با شرایط خوبی که در تمرینات آلومینیوم اراک در روزهای گذشته داشته، سعی دارد در نخستین بازی سال جدید مقابل هوادار تهران هم مثل آخرین بازی با نساجی عملکرد خوبی بر جای بگذارد و تیمش را در مسیر امتیازگیری کمک کند.

دیگر خبرها

  • سرپرست شمس آذر: عدم تمرکز مانع نتیجه‌گیری شمس آذر شد/ بازی با ذوب‌آهن آغاز دوباره‌ ای برای ماست
  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • علی داوودی: المپیک سخت است،اگر کامل آماده باشم و روحیه‌ام خوب باشد اتفاق‌های خوبی را رقم می‌زنم
  • فرگوسن و کلوپ هم نمی توانند برای فوتبال ایران کاری کنند | با تیم قلعه نویی خیلی سریع حذف می شویم
  • فریاد شادی حصار در پُرگل‌ترین بازی آسیا(عکس)
  • مهدی قایدی بهترین شد
  • گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ
  • این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!
  • مانچینی: چمن مصنوعی کار را سخت می‌کند