Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیفی گفت: قبل از بالارفتن نرخ ارز، حداقل قيمت يک فريم عينک ۱۰۰ هزار تومان بود اما اكنون شاهد رشد ۲.۵ تا ۳ برابری قیمت فريم عينک هستيم.   به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی سیفی كارشناس ارشد اپتومترى و عضو هيئت مديره جامعه اپتومترى در نشست خبری هشتمين سمينار اپتومترى گفت: با توجه به نوسان نرخ ارز و مشكلات اقتصادی مردم به ویژه اقشار کم درآمد، خدمات بینایی تحت الشعاع قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید كرد: خدمات بینایی به ویژه برای کودکان و نوزادان حياتى محسوب مى‌شود اما اغلب لوازم خدمات بینایی چون فريم عینک، عدسی‌ها و لنزهای تماسی وارداتی هستند و به وزارت بهداشت پیشنهاد می‌کنیم این اقلام جزو سامانه نیما قرار بگیرد تا از محروم شدن افراد نيازمند جلوگيرى شود. خانواده‌ها از خرید عینک برای فرزندانشان سر باز می‌زنند عضو هيئت مديره جامعه اپتومترى با اشاره به افزايش قیمت فريم عینک گفت: قبل از بالارفتن نرخ ارز، حداقل قيمت يک فريم عينک ۱۰۰ هزار تومان بود اما اكنون شاهد رشد ۲.۵ تا ۳ برابری قیمت فريم عينک هستيم .

وی ادامه داد: در شهريورماه كه طرح سنجش بینایی دانش آموزان اول ابتدایی را انجام داديم، ديديم كه برخی خانواده‌ها از گرفتن عینک سر باز زدند و برخى از عینک های دست دوم همسایه‌ها يا ساير اعضاى خانواده برای کودکان خود استفاده می‌کردند.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۸۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید شایانفر افزود: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.

وی گفت: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفاً با ارائه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

کد خبر 6088350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • خریداران مسکن این هشدار را جدی بگیرند؛ این‌جا قیمت مسکن کاذب است
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • فیلترشکن گران‌تر از اینترنت؛ گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه
  • مجبور کردن افراد به خرید عینک در مرکز بینایی‌سنجی خاصی خلاف قانون است