Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات چند جانبه موتورکراس روز جمعه با شرکت ۴۰ ورزشکار از استان های همدان، لرستان، همچنین توابع تهران و شهرستان های اراک، محلات، شازند و دلیجان استان مرکزی به مناسبت هفته دفاع مقدس و همزمان با افتتاح بزرگترین پیست موتور سواری کشور به نام شهدا واقع در دهکده مقاومت اراک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات در دو رده سنی جوانان و پیشکسوتان، در دو کلاس ۲۵۰ سی سی و ۴۵۰ سی سی پیگیری شد که در نهایت در کلاس ۲۵۰ سی سی جوانان، محمدحسن دانش پرور از اراک مقام نخست را کسب کرد، علی حسنی از دلیجان نایب قهرمان شد و محسن شاملو از شازند در جایگاه سوم قرار گرفت.

در کلاس ۴۵۰ سی سی جوانان هم، افشین سیروس از همدان، مجید کاووسی از دلیجان و پیمان مرادی از اراک به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش مهر، در رده سنی پیشکسوتان هم در کلاس ۲۵۰ سی سی موسی شیری و محمد شیری هر دو از اراک به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند و غلام خلیلی از لرستان در جایگاه سوم ایستادند.

همچنین در کلاس ۴۵۰ سی سی پیشکسوتان محمدرضاجدیدی از اراک قهرمان شد، محمد مقدسی راد از لرستان در جایگاه دوم قرار گرفت و مجید مظلومی از اراک بر سکوی سوم ایستاد.

در رده بندی تیمی هم، اراک بر سکوی قهرمانی ایستاد، لرستان نایب قهرمان شد و همدان هم در جایگاه سوم قرار گرفت و در پایان به نفرات برتر حکم و جوایز نقدی اهدا شد.

کد خبر 4414817

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه روح الله استان مرکزی موتور کراس ورزش ماه محرم بوشهر هفته دفاع مقدس کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد عاشورا مراسم عزاداری رژه نیروهای مسلح حمله تروریستی اهواز شیراز سانحه تصادف شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۸۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر

محمد نبی رضایی قایقران و ایمان پورعزیز مربی تیم ملی پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا در مسابقات قهرمانی و کسب سهمیه المپیک در بابلسر مورد استقبال قرار گرفتند.

آئین استقبال رضایی و پورعزیز با حضور مردم و مسئولان در میدان بسیج بابلسر برگزار شد.

محمدنبی رضایی با مربیگری ایمان پورعزیز در مسابقات قایقرانی آب‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس که در شهر توکیو ژاپن برگزار شد در ماده ۱۰۰۰ متر تک نفره کانوی کانادایی مدال طلا گرفت.

رضایی پس از عبدالله موحد و مهدی طلوتی سومین ورزشکار المپیکی تاریخ ورزش بابلسر است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود