Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@02:22:29 GMT

امام جمعه جدید پلدختر معرفی شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۱۸۷۱۰

امام جمعه جدید پلدختر معرفی شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ در جلسه شورای اداری امروز پلدختر که با حضور حجت الاسلام و المسلمین قلعه مسوول حراست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در فرمانداری پلدختر برگزار شد، از زحمات 40 ماهه حجت الاسلام محمد سوری در سمت امام جمعه سابق پلدختر تجلیل شد.

حجت الاسلام و المسلمین قلعه مسئول حراست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور صبح امروز در بدو ورود به شهرستان پلدختر ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهرستان و با خانواده شهید صیدکرم فلاح پور دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام اصغر دانشی ریئس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان، سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، نعمت الله دستیاری فرماندار شهرستان و اعضای شورای اداری پلدختر در این آیین حضور داشتند.

انتهای پیام/د

معرفی حجت الاسلام احمدعلی حسین زاده آملی به عنوان امام جمعه جدید پلدختر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار مردمی سازی فرماندار معرفی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نهمین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال جاری، صبح امروز ۲۷ اسفندماه اخرین جلسه خود در سال ۱۴۰۲ را با حضور معاونین فرماندار، بخشداران بخش‌های پنج گانه، روسای ادارات شهرستان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دستار ویژه استاندار در امور مردمی سازی به ریاست فرماندارارومیه تشکیل جلسه داد.   گزارش سالانه عملکرد فرمانداری مهمترین دستور کار جلسه شورای اداری در آخرین روز‌های سال بود، اما در ان نشست دستیار مردمی سازی فرماندار نیز معرفی شد.    در این نشست حجت الاسلام نژاد محمد دستیار مردمی سازی استاندار در سخنانی به معرفی کمیته " مردمی سازی" که توسط دولت سیزدهم ایجاد شده است پرداخت و گفت:این واژه با برخی دیگر از واژه‌هایی که استفاده می‌شود در ظاهر هم معنی است، اما در مردمی سازی خطاب اصلی به حاکمان و حکمرانان است.   وی با بیان اینکه مردمی سازی یعنی حکمرانی مردم در کشور ادامه داد: دولت سیزدهم برخلاف دولت‌های قبلی مردم را نمادین قلمداد نمی‌کند بلکه جایگاهی بالاتر و صاحب اصلی نظام و کشور می‌داند لذابرآن است که همه مردم در همه امور کشور حضور موثر و واقعی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ستاد مدیریت بحران پلدختر تشکیل جلسه داد
  • ما در معرض تهاجم فرهنگی هستیم
  • امام جمعه موقت ورامین از نبود نمایشگاه دائمی در این شهرستان انتقاد کرد
  • نشست استاندار با ائمه جمعه استان یزد
  • دستیار مردمی سازی فرماندار معرفی شد
  • اصلاح و بازسازی خطوط فرسوده و قدیمی شهرستان پلدختر
  • ۵۳۰۰ مددجوی کمیته امداد خراسان رضوی از چرخه حمایتی خارج شد‌ند‌
  • مدیریت شهری باید به سمت سرمایه گذاری برود
  • ساخت خوابگاه برای دختران دانشجوی غرب کشور/ معرفی زوجین برای دریافت تسهیلات «ایران جوان»
  • جوابیه مجلس به امام جمعه مشهد