Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@23:17:09 GMT

حماسه 6 مهر اندیمشک در تاریخ ماندگار است

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۱۸۸۳۲

حماسه 6 مهر اندیمشک در تاریخ ماندگار است

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمد میری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود:در این حماسه ، فرزندان غیور اندیمشک با شهادت طلبی مانع ورود دشمن و نفوذ آنها به منطقه شدند که این عزم مردمی سبب شکست دشمن در تسلط بر خوزستان شد.
وی دوران دفاع مقدس را دوران طلایی فداکاری ملت دانست و گفت:در شرایطی که دشمن از توانمندی تجهیزاتی فراوان و حمایت همه جانبه برخوردار بود فرزندان ایران اسلامی با دستان خالی و با تکیه به اعتقادات خود به دستاوردهای بزرگی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در بخش دیگری با اشاره به حضور پررنگ و باشور حسینی مردم در ایام محرم اظهار کرد:عاشورای امسال با حال و هوای متفاوت بود و گذر زمان این شور حسینی را مضاعف کرده است.
وی بیان کرد:عاشورای امسال پرمعناتر از همیشه برگزارشد و علیرغم اینکه فتنه های دشمن بیشتر شده اما مردم با اعتقاد در صحنه حضور دارند.
حجت الاسلام میری گفت:دشمن سعی می کند مساله عاشورا را به عنوان یک موضوع برای اختلاف بین شیعه و سنی قرار دهد اما خوشبختانه با هوشیاری شیعه و سنی دشمن ناکام مانده است.
وی تاکید کرد:راه حسین راه اسلام و ارزش های الهی است که هیچگاه خدشه دار نمی شود.
وی با محکوم کردن حرکت تروریست ها در اهواز گفت:این تلاش های حقیرانه دشمنان راه به جایی نمی برد و این جنایات نشان دهنده ترس آنها از نظام اسلامی است.
امام جمعه موقت اندیمشک بر ضرورت وحدت و اتحاد همگانی برای مقابله با تلاش های همه جانبه دشمنان تاکید کرد.
7281/6064
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 امام جمعه موقت ایران اسلامی دوران دفاع مقدس شیعه و سنی فتنه اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، فرماندار اندیمشک گفت:  شکستگی در سیل بند دایک کرخه واقع در جاده دهلران منجر به طغیان آب و وارد شدن آب به داخل مزارع شد.

یوسف زمانی اصل افزود: با تلاش نیرو‌های عملیاتی و دستگاه‌های امدادی   این سیل بند مرمت و اصلاح شد.

وی با اشاره به بارش‌های شدید در شهرستان اندیمشک اظهار کرد: با بسیج امکانات و اقداماتی که از قبل فراهم شده بود مشکل آبگرفتگی در این شهرستان به سرعت برطرف شد.

فرماندار اندیمشک بیان کرد: تمامی محور‌های این شهرستان از جمله مسیر‌های روستایی و عشایری باز می‌باشد.

دیگر خبرها

  • تاریخ مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش اعلام شد
  • مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می شود
  • تشییع پیکر مطهر شهید محمدرضا غضبان
  • حماسه وعده صادق بیش از عملیات‌های دیگر نیازمند روایت فتح است
  • سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک مرمت شد
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • حماسه وعده صادق بیش از هر حماسه دیگری نیازمند روایت فتح است
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • خاموشی صدایی ماندگار
  • خاموشی صدای ماندگار ورزش