Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

سردار عزیز اله ملکی در حاشیه بازدید از روند درمانی مسمومان الکی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 استان هرمزگان مبنی بر مسمومیت تعدادی از شهروندان و مراجعه به مراکز درمانی براثر استفاده از مشروبات الکلی دست‌ساز بلافاصله این موضوع در ساعات اولیه در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سه نفر متهم شامل دو مرد و یک زن دستگیر شدند، تصریح کرد: این افراد هم تولیدکننده و هم توزیع‌کننده بودند.

سردار ملکی اضافه کرد: سرباند این گروه در زندان به سر می‌برد و روزهای گذشته براثر همین جرم و با قرار سنگین دستگیرشده و روانه زندان شده است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: مسمومیت مشروبات دست ساز منطقه هرمزگان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهاره هدایت مرخصی نیست، اجرای حکمش تا ۸ فروردین تعویق شد

وکیل بهاره هدایت، مهدی یراحی و ترانه علیدوستی آخرین وضعیت پرونده موکلان خود را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، زهرا مینویی درباره آخرین وضعیت پرونده بهاره هدایت عنوان کرد: خانم هدایت خودشان به درستی در صفحه‌شان نوشتند که به مرخصی نیامده‌اند نمی‌دانم چرا در برخی از رسانه‌ها این مساله به اشتباه با عنوان مرخصی منتشر شد.

بهاره هدایت مرخصی نیست، اجرای حکمش تا ۸ فروردین تعویق شده است

وی افزود: خانم هدایت با تعویق اجرای حکم در حال حاضر بیرون از زندان هستند به عبارت دیگر اگر ایشان به زندان بازگردند این مدتی که بیرون بوده‌اند جزو حبس ایشان محسوب نمی‌شود در حالیکه مرخصی جزو دوره حبس حساب می‌شود.

این وکیل دادگستری یادآور شد: قبل از این مساله، خانم هدایت به دلیل جراحی که داشت بیرون بود و در واقع از زندان برای جراحی اعزام شدند. یک روز بیمارستان بودند و ایشان را به زندان بازگرداند تا ما بتوانیم کار‌های پزشکی قانونی را پیگیری کنیم، فردای آن روز به ما ابلاغیه تعویق ۱۰ روزه اجرای حکم جهت ادامه درمان را دادند.

وی گفت: در این ۱۰ روز با توجه به جواب پاتولوژی و آزمایش‌های دیگر، پزشک معالج هم درخواست تمدید این ۱۰ روز را داشتند تا برای درمان بتوانند تصمیم درستی بگیرند و پاسخ پاتولوژی دوم هم بیاید. در همین راستا تا ۸ فروردین فعلا این تعویق اجرای حکم تمدید شده است و ۸ فروردین ما باید به دادیاری ناظر زندان مراجعه کنیم تا بقیه روال کار را پیگیر شویم. در حال حاضر رویه جدید این است که راجع به درمان‌هایی که بیرون از زندان صورت می‌گیرد، مرخصی نمی‌دهند، تعویق اجرای حکم را لحاظ می‌کنند که جزو دوره حبس آن‌ها حساب نمی‌شود و برای خانم هدایت هم همین‌طور است.

برای ترانه علیدوستی ۶ ماه قرار نظارتی صادر شده است

وی با اشاره به دیگر پرونده‌هایی که وکالت آن را بر عهده دارد، گفت: پرونده اخیر خانم علیدوستی در دادسرای فرهنگ و رسانه مربوط به پست اینستاگرامی ایشان درباره آرمیتا گراوند بود و برای ایشان ۶ ماه قرار نظارتی صادر شده است که در این ۶ ماه هیچ هیچ پستی با محتوای سیاسی و تشویش اذهان عمومی منتشر نکنند.

منتظر بخشنامه مرخصی نوروز هستیم تا یراحی بتواند بتواند پدر و مادرش را ببیند

این وکیل دادگستری با اشاره به پرونده مهدی یراحی گفت: آقای یراحی هم با پابند بیرون از زندان هستند منتها ایشان هم محدوده عبورشان هزار متر است حالا ما منتظر بودیم بخشنامه مرخصی نوروز بیاید که ما بتوانیم برای ایشان چند روز مرخصی بگیریم که بتوانند بروند اهواز و پدر و مادرشان را ببینند منتها تا دیروز می‌دانم که بخشنامه نیامده بود.

دیگر خبرها

  • ۱۱ دستگاه دیالیز با اعتبار ۹۰ میلیارد ریالی تامین شد
  • افزوده شدن ۱۱ دستگاه دیالیز مجتمع درمانی پیامبر اعظم بندرعباس
  • تجهیز مرکز جامع دیالیز مجتمع درمانی پیامبر اعظم بندرعباس
  • بهاره هدایت مرخصی نیست، اجرای حکمش تا ۸ فروردین تعویق شد
  • شگرد خاص یک زن و مرد برای فروش طلای تقلبی + جزئیات دستگیری
  • احتمال آزادی موقت دنی آلوز
  • دستگیری این سارق با ۳۵ فقره سرقت
  • دستگیری سارق با ۳۵ فقره سرقت
  • تشریح اقدامات بهداشتی در سیل چابهار/فعالیت ۲۳ هزار متخصص و ۴۷۰۰ فوق تخصص در نوروز
  • محکومیت ۲ میلیارد ریالی واحد بوجاری برنج متقلب