Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@09:03:43 GMT

اولین نشست نخبگان فنی نیروی هوایی ارتش برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۱۸۸۶۳

به گزارش ایلنا، اولین نشست نخبگان فنی نهاجا با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش در سالن همایش‌‌‌‌‌‌‌‌های سرتیپ خلبان منوچهر محققی در دفتر فرماندهی نهاجا برگزار گردید.

در این مراسم تعدادی از نخبگان فنی ضمن ابراز خرسندی از فراهم شدن فرصت گفت‌وگوی چهره به چهره در این سطح، با سازنده برشمردن این رویکرد جدید ابراز خرسندی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست نخبگان فنی نهاجا، ضمن مطرح کردن نقطه‌‌‌‌‌نظرات خود در حوزه‌‌‌‌‌های فنی، نگهداری و آمادی، راهکارهای سرعت بخشیدن به روند رفع نقاط گلوگاهی با استفاده از ظرفیت نخبگان داخلی نیروی هوایی را تشریح کردند.

در ادامه، نصیرزاده با ابرازخشنودی از این دیدار، بر استفاده از حداکثر ظرفیت‌های زیرساختی در راستای قطعه‌‌‌سازی، تلاش در جهت تعمیر، بهینه‌‌‌سازی یا جایگزینی در نهضت قطعه‌‌سازی تاکید کرد.

فرمانده نیروی هوایی در این باره گفت: برقراری ارتباط با مراکز فنی خارج از نیرو درجهت بهره‌‌‌برداری از ظرفیت‌های کشوری، تشکیل انجمن نخبگان نهاجا و پژوهش در راستای نیازمندی عملیاتی نهاجا از اولویت‌های این نیروی الهی است.

گفتنی است نشست نخبگان فنی برای اولین بار در سطح نهاجا برگزار شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امیر نصیرزاده نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست مشترک اعضای شورای سیاستگذاری جبهه مردمی ایران قوی با نامزدهای راه یافته به دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تهران روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور علیرضا افشار ریاست شورای راهبردی جبهه، ناظمی اردکانی دبیرکل جبهه ایران قوی، نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس تهران، اعضای شورای سیاستگذاری جبهه و جمعی از نخبگان سیاسی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علیرضا افشار رییس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی ضمن خوش‌آمدگویی به نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات و نخبگان سیاسی حاضر در جلسه به بیان اهمیت احزاب و کارکرد آنها منطبق با مطالبات مقام معظم رهبری پرداختند و تأکید کردند همدلی و وحدت که خواسته جدی مقام معظم رهبری است باید به صورت حقیقی و ملموس در بین مسوولان نظام علی الخصوص بین مجلس و دولت باید دیده شود.

در ادامه این نشست همچنین نامزدهای حاضر در جلسه به بیان برنامه‌ها و ایده‌های خود در راستای چهار سرفصل دستور جلسه پرداخته و مواردی را مطرح کردند.

نخبگان سیاسی در این جلسه که حدود دو ساعت به طول انجامید، به بیان نظرات و کارشناسی‌های صورت گرفته در مسایل مختلف در جهت رفع مشکلات مردم و قانونگذاری اظهار نظر کرده و همدلی و وحدت را سر از اصلی‌ترین اولویت‌های خود خود قلمداد کردند.

کد خبر 6085632

دیگر خبرها

  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • عکس/ نشست صمیمی رئیس جمهور با نخبگان پاکستانی
  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» برگزار می‌شود
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» برگزار می‌شود
  • تقویت دفاع هوایی در دستورکار آلمان
  • برگزاری اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده»
  • برگزاری اولین نشست رهبران تونس، الجزایر و لیبی
  • نیروی هوایی، آب و مواد غذایی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ارسال کرد