Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها اردبیل حال و هوای شهادت به خود گرفته است و یادواره‌های شهدای والامقام در جای جای استان برگزار می‌شود. ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، این روزها اردبیل حال و هوای شهادت به خود گرفته است و یادواره‌های شهدای والامقام در جای جای استان برگزار می‌شود.

یادواره شهدای عملیات مرصاد با حضور فرماندهان دستگاه‌های نظامی، فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا در نمایشگاه رزمی فرهنگی اردبیل برگزار شد و حاضران یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادواره شهدای والامقام در عملیات مرصاد که سخنران اصلی آن سردار نوعی اقدم بود حال و هوای خاص داشت و با اجرای مداحی و خاطره‌گویی یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد.

همزمان با هفته دفاع مقدس علاوه بر مرکز استان در جای جای شهرستان‌های اردبیل یادواره‌های شهدای والامقام برگزار می‌شود و اردبیل عطر و بوی شهادت به خود گرفته است.

سخنران یادواره‌های شهدا نیز خانواده‌های معظم شهدا را سرمایه‌ای بزرگ برای ملت ایران دانستند و گفتند: داشته‌هایمان را مدیون خون شهداییم و ایثار و امنیت کشورمان درسایه خون پاک آنان رقم خورده است و ادامه راه شهیدان رسالتی خطیر است.

دشمنی آمریکا تمامی ندارد

فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: وقتی که امام راحل با استفاده از قدرت ایمان و پشتوانه ملت استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران را تایید کرد ایران به قدرت سوم جهان تبدیل شد و از آن زمان دشمنان این نظام برای ضربه زدن به انقلاب تمام سعی خود را کردند و در راس آنها آمریکا از هیچ دشمنی برای مقابله با نظام مقدس ایران دریغ نکرده و این دشمنی پایان ندارد.

وی گفت: آمریکا با اصل نظام ایران مشکل دارد و شعار ما در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا " هیهات من الذله " است چرا که رفتار و الگوی ما برگرفته از حماسه عاشورا است. در حال حاضر شاهد هستیم که یک اجتماع جهانی بر علیه انقلاب اسلامی ایران پدید آمده و هفته فاع مقدس زمان خوبی برای یادآوری رشادت‌های رزمندگان در جنگ هشت ساله  و مقابله با رژیم بعثی که از حمایت کشورهای غربی برخوردار بوده است که در واقع دفاع مقدس امتداد واقعه عاشورا است و مردم تسلیم نخواهند شد.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: همان طور که دیدیم جبهه مقاومت در سوریه نیز با خمیرمایه ایثار و شهادت در جنگ دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی در برایر گروهک‌های تکفیری و تروریستی دست‌نشانده استکبار جهانی قهرمانانه جنگید و پیروز میدان شدیم.

راه شهدا ادامه دارد

یکی از جوانان ازدبیلی که در یادواره شهدای عملیات مرصاد حضور یافته بود اظهار داشت: حضور در یادواره شهدا رسالتی خطیر است و ما با جان و دل باید راه شهدا را ادامه دهیم. امروزه در سایه خون شهدا ما در امنیت و آرامش زندگی می‌کنیم و به خاطر این امنیت توانسته‌ایم به پیشرفت برسیم.

این جوان بیان کرد: تصریح کرد: دشمنان و استکبار جهانی درصدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت هستد که بی شک با هوشیاری ملت ایران نقشه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود. یکی از نیازهای جوانان امروزی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که مسئولان فرهنگی باید به این امر اهتمام بورزند تا روحیه ایثار و شهادت تقویت شود.

اردبیل رنگ و بوی شهادت به خود گرفته است و جوانان آمده‌اند بگویند ادامه دهده راه شهدا هستیم و با جان و دل راه شهدا را ادامه می‌دهیم. آری؛ این روزها اشک و ماتم بر چشمان جوانان جاری است و هر کدام آمده بودند بگویند که خانواده‌های معظم شهدا بزرگ ترین سرمایه برای ملت ایران هستند چرا که با گذشت از جان  مال و فرزندانشان درس بزرگ شجاعت به ما آموختند.

انتظار می‌رود مسئولان فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات مناسبی انجام دهند تا روحیه ایثار و شهادت در بین جوانان امروزی ترویج شود و بی‌شک جوانان با روحیه ایثار و شهادت کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار می‌دهند.

گزارش از اکبر رزمی

انتهای پیام/ ت

R41374/P1336/S6,49/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: هیمنه و قدرت ارتش در ۸ سال دفاع مقدس سبب شد تا این جنگ به رغم تمام عداوت‌ها به نفع ایران تمام شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070474 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود