Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - هرتابرلین با گذشت 5 هفته از بوندسلیگا 5 پنالتی را تقدیم رقبا کرده است.

به گزارش وبسایت نود، تیم هرتابرلین با کسب 10 امتیاز از 5 بازی نخست و قرارگیری در جایگاه چهارم جدول، یکی از شگفتی سازان بوندسلیگا در فصل 19-2018 بوده است. هواداران تیم پایتخت دلایل زیادی برای شادمانی دارند اما در طرف مقابل، آن ها با ثبت یک آمار ترسناک در بوندسلیگا رکورد دار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به استناد آمار اوپتا، شاگردان پال داردای در 5 هفته ابتدایی در تمامی بازی ها به حریفان پنالتی داده اند تا با ارتکاب خطای پنالتی در 5 هفته متوالی، رکورد تاریخ بوندسلیگا را بشکنند. از این 5 پنالتی 3 پنالتی تبدیل به گل شده و 2 پنالتی نیز به هدر رفته است.

هرتا در هفته اول و در جریان پیروزی 1-0 مقابل نورنبرگ، در دقیقه 85 یک پنالتی به حریف داد که این ضربه توسط مایکل ایشاک از دست رفت تا پیروزی هرتا در گام نخست تثبیت شود. بانوی پیر فوتبال آلمان در هفته دوم به گلزن کرشن رفت تا در مقابل شالکه بایستد. دنیل کالیجوری در دقیقه 13 پشت ضربه پنالتی برای شالکه ایستاد و این ضربه نیز به هدر رفت. اندری دودا دو دقیقه بعد هرتا را پیش انداخت و بازی نیز در نهایت با برتری 2-0 هرتا به پایان رسید تا این پنالتی نیز خللی بر کسب 3 امتیاز ایجاد نکند.

در بازی هفته سوم هرتا در خانه وولفسبورگ تا دقیقه 87 با یک گل پیش بود تا این که یونس مالی ضربه پنالتی خود را به گل تبدیل کرد تا بالاخره سومین ضربه پنالتی رقبای هرتا به گل بدل شود. این مسابقه با کش و قوس فراوان دقایق پایانی با نتیجه 2-2 به پایان رسید. هرتا در هفته چهارم و در روزی که 4-2 گلادباخ را شکست داد، دروازه خود را در دقیقه 29 و با ضربه پنالتی تورگان هازارد باز شده دید. هرچند شاگردان داردای به خوبی به بازی بازگشتند و سومین برد فصل را جشن گرفتند. در بازی هفته پنجم نیز هرتا در شرایطی که در خانه وردربرمن با نتیجه 2-1 عقب افتاده بود، توسط کریم رکیک به حریف یک پنالتی تقدیم کرد تا مکس کروسه با تبدیل این توپ به گل، خیال برمنی ها را از کسب پیروزی آسوده کند. 

هرتا تا همینجای کار عملکردی فراتر از انتظار داشته اما با نگاهی به روند بازی ها مقابل وولفسبورگ و برمن می‌توان ادعا کرد که پنالتی ها 4 امتیاز را از پایتخت نشینان سلب کرده اند.

بازی بعدی هرتا امشب (جمعه) در المپیاشتادیون برلین و در مقابل بایرن مونیخ صدرنشین خواهد بود. باید دید مدافعان هرتا بالاخره بی احتیاطی را کنار خواهند گذاشت یا در مقابل بازیکنان خطرناک و تکنیکی بایرن باز هم پنالتی خواهند داد.

7712

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی بایرن مونیخ اختصاصی بوندسلیگا هرتابرلین جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت آرسنال و چلسی با یک اتفاق تاریخی همراه بود. شاگردان میکل آرتتا موفق شدند با پیروزی ۵-۰ هم در کورس قهرمانی بمانند و هم نتیجه‌ای تاریخی را خلق کنند.

بازی در همان ابتدا با گلزنی آرسنال آغاز شد. در دقیقه ۴ لئاندرو تروسارد با پاس رایس در سمت چپ محوطه به توپ رسید و موفق شد با شوتی حساب‌شده بازی را ۱-۰ کند.

در ادامه کمی شرایط آبی‌ها بهتر شد و آنها بازی را در دست گرفتند. با این حال در خلق موقعیت مشکل داشتند و اولین موقعیت‌شان در دقیقه ۱۸ خلق شد. جایی که ضربه سر دیساسی با اختلاف نه‌چندان کم به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۵ ضربه جکسون به پای گابریل برخورد کرد و به شکل خطرناکی به تیر دروازه خورد و به بیرون رفت.

لحظاتی بعد هاورتز در مقابل دروازه چلسی به توپ رسید اما ضربه‌اش را پتروویچ با یک سیو زیبا دفع کرد.

در ادامه هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا نیمه اول با همان گل دقایق ابتدایی به پایان برسد.

در ابتدای نیمه دوم باز هم آرسنال بود که به گل رسید. در دقیقه ۵۲ ضربه رایس با برخورد به مدافعان منحرف شد و در نزدیکی دروازه به وایت رسید تا او هم گل دوم را به ثمر برساند.

پنج دقیقه بعد با پاس زیبای اودگارد از میانه میدان هاورتز در موقعیت عالی‌ای قرار گرفت. او در مصاف با کوکوریا و پتروویچ پیروز بود و موفق شد دروازه را برای بار سوم فرو بریزد.

در دقیقه ۶۱ جکسون با رایا تک به تک شد اما ضربه‌اش به تور کنار دروازه برخورد کرد.

چهار دقیقه بعد یک بار دیگر هاورتز به گل رسید. او با پاس ساکا در مقابل دروازه صاحب توپ شد و به راحتی توانست گل چهارم را بزند.

در دقیقه ۷۰ روی حرکت تیمی بازیکنان آرسنال بن وایت در سمت راست محوطه جریمه با ضربه‌ای روی پا به شکلی زیبا توپ را از روی سر پتروویچ وارد دروازه آبی‌ها کرد.

در ۲۰ دقیقه پایانی آرسنال بازی را در اختیار داشت و چند حمله نصفه و نیمه دیگر هم خلق کرد اما موفق به گلزنی نشد تا بازی با همان پنج گل به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم