Web Analytics Made Easy - Statcounter

خودروهای سنگین و غول‌های آهنین با ترددهای غیرمجاز و قانون‌شکنی در بلوار جانبازان شهر کرمانشاه همچنان جولان می‌دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرصاد زمانی کمربندی غربی شهر کرمانشاه بود؛ همین بلوار جانبازانی که با گسترش شهر در سال‌های اخیر به یکی از خیابان‌ها و بلوارهای پرتردد تبدیل شده و عبور و مرور خودروهای سنگین از این مسیر مشکلات اساسی را برای رفت و آمد شهروندان در این بزرگراه ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از محور ارتباطی جهت عبور از شهر کرمانشاه برای خودروهای سنگین که از استانهای شمالی و شرقی استان آمده و قصد حرکت به سمت شهرستانهای جنوب غربی کرمانشاه را دارند همین بزرگراه امام حسین (ع) یا بلوار جانبازان است که روزانه شاهد حضور صدها تریلی و کامیون است که با سرعت‌های مجاز و غیرمجاز در مسیری که هزاران خودرو سبک هم از آن می‌گذرند تردد می‌کنند.

وقوع تعداد زیاد تصادفات در بلوار جانبازان که شاهد تردد خودروهای سنگین است و کم‌کاری صوت گرفته در این خصوص موجب شده تا این بلوار به قتلگاهی برای شهرواندان تبدیل شود.

این موضوع سبب رخ دادن تصادفات شدید و حوادث دلخراشی می شد که بنا بر تصمیمات اتخاذ شده در نهایت معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرمانشاه عبور و مرور کامیون‌ در بزرگراه‌ مذکور را از ساعت ۶ صبح الی ۲۲ ممنوع کرد.

اما ظاهرا نصب بنر در ورودی این مسیر چندان مورد توجه رانندگان قرار نمی‌گیرد و حضور نیروهای پلیس راهور در خصوص برخورد با خاطیان در همین ابتدای مسیر بسیار ضروری است تا در همان ابتدا از ورود به این مسیر جلوگیری شود.

توقیف پلاک خودروهای سنگین در بلوار جانبازان

سرهنگ غلامی معاون ترافیک پلیس راهور کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  مرصاد از دستور دادستان مبنی بر توقیف پلاک خودروهای سنگین در این ناحیه خبر داد.

وی گفت: تردد خودروهای سنگین در این قسمت ممنوع است، اما جریمه نیز کارساز نیست لذا بر اساس مجوزی که از دادستان جهت توقیف پلاک های ماشین های سنگین دریافت شده با این دست از متخلفین در حال برخورد هستیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محبوبه شهریاری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از نظر رشد ترددهای بین استانی در سال گذشته، بوشهر رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارش تحلیلی وضعیت ترددهای جاده ای کشور طی سال گذشته، ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته که رتبه دوم را داشته است.

شهریاری افزود: طبق آمار سامانه های ترددشمار، طی سال گذشته ۲۵ میلیون تردد بین استانی در بوشهر ثبت شد که بیشترین میزان آن مربوط به ماه‌های فروردین و آذر ماه بوده است.

وی در خصوص ترددهای بین استانی در اولین ماه سال جاری نیز بیان کرد: در فروردین ماه یک میلیون و ۳۸۰ هزار خودرو وارد استان و همین میزان خارج شده که در مقایسه با پارسال به ترتیب ۱۱ درصد و ۸ درصد رشد داشته است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: اکنون ۱۹ سامانه نظارت تصویری، ۶۴ سامانه کنترل سرعت، ۶۰ سامانه تردد شمار و چهار سامانه توزین در حال حرکت فعال است.

کد خبر 6093852

دیگر خبرها

  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • آیا از لوله سیاه آهنی برای مصارف کشاورزی می‌توان استفاده کرد؟
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران