Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، دکتر محمدحسین صادقی با اشاره به اقدامات عده‌ای قانون‌شکن در سایر استان ها در جلوگیری از حرکت کامیون ها با ایجاد انسداد در مسیر حرکت یا تعرض و تهدید و حمله به رانندگان اظهار داشت: در استان کرمانشاه مصادیق محدود و بسیار جزیی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اقدام به پرتاب سنگ به سمت کامیون های در حال تردد صرفا باعث تخریب جزیی نمی‌شود بلکه ممکن است موجب انحراف، واژگونی، ایراد صدمه بدنی به راننده وسیله نقلیه یا افراد دیگر و حتی تسبیب در قتل شود.

دادستان عمومی و انقلاب دادسرای کرمانشاه تصریح کرد: در همین راستا راه های مواصلاتی استان کرمانشاه و تمام مسیرهای جاده ای حمل کالا و بار تحت رصد و پایش مستمر ضابطین و راهداری است.

کد خبر 4414879

منبع: مهر

کلیدواژه: خبرگزاری مهر کرمانشاه ماه محرم بوشهر هفته دفاع مقدس کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد عاشورا مراسم عزاداری رژه نیروهای مسلح حمله تروریستی اهواز شیراز سانحه تصادف شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۹۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد

آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در آیین عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) که با حضور جمعی از ائمه جماعات مساجد، استادان و طلاب حوزه‌های علمیه و دیگر اقشار مردم در مسجد احمدیه و حوزه علمیه آیت‌الله حیدرعلی جلالی‌خمینی رحمت‌الله علیه در منطقه نارمک برگزار شد، با تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: تداوم حرکت مکتب نورانی و مقدس تشیع با اقدامات و مجاهدت امام باقر(ع) و امام جعفر صادق(ع) محقق شد. امروزه نیز مراجع تقلید و علمای شیعه و طلاب در همان مسیر گام برمی‌دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: گسترش مکتب تشیع در طول تاریخ با مجاهدت و ایثار و حتی شهادت روحانیون محقق شده و این مسیر نورانی، همچنان نیازمند چنین مجاهدت ها و ایثار هوایی است. همچنان که در اتفاقات مختلف انقلاب اسلامی، شاهد حضور مجاهدانه علما بودیم.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: مقام معظم رهبری با هدایت‌های حکیمانه خویش، زمینه‌ساز تداوم حرکت آغاز شده توسط امام خمینی(ره) شده‌اند. در تهران نیز همیشه شاهد حرکت انقلابی علما بودیم که حضرت آیت الله جلالی خمینی(ره) از جمله برجسته‌ترین علمای انقلابی بودند و همین مجلس نورانی به مناسبت شهادت امام صادق علیه السلام که سابقه بسیار طولانی در شرق تهران دارد، از ابتکارات مرحوم آیت‌الله آقای جلالی‌خمینی است. ایشان موسس ده‌ها مسجد و حوزه علمیه بودند.

وی گفت: درباره دروغ‌های آمریکایی‌ها در حوزه حقوق بشر نیز بارها امامین انقلاب سخن گفته‌اند که با اتفاقاتی که در دانشگاه‌های آمریکا رخ داد، مظلومیت حقوق بشر در جهان امروز از یک سو و حقیقت دکترین نظام جمهوری اسلامی، از سوی دیگر، مشخص شده است. البته رسانه‌های دنیا در سلطه غربی‌ها است اما الحمدالله به برکت خون شهدای جریان و جبهه مقاومت، صدای رسای نظام جمهوری اسلامی به گوش ملت‌های آزاده و ظلم‌ستیز جهان رسیده است.
در این آیین، جمعی از ذاکران و مداحان اهل بیت علیهم‌السلام مدیحه‌سرایی کردند. برپایی این مراسم در مسجد احمدیه سابقه طولانی دارد و مرحوم آیت‌الله حاج حیدرعلی جلالی‌خمینی، فقیه فقید و وصی امام خمینی(ره) موسس آن بودند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد
  • برخورد هولناک کامیون با کودکان در قرقیزستان + فیلم
  • بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان کرمانشاه
  • فیلم| حرکت غول جاده‌ های ایران به سوی کرمان
  • لحظه واژگونی تریلی درحال حرکت بر اثر طوفان (فیلم)
  • قضات در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش تلاش کنند
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه