Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محسن کریمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، در حاشیه افتتاح بزرگترین پیست موتور کراس کشور در اراک، اظهار داشت: بزرگترین پیست موتور سواری ایران در دهکده مقاومت اراک واقع در کیلومتر پنج جاده اراک-خمین همزمان با برگزاری مسابقه چند جانبه موتورکراس افتتاح شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: این پیست موتورسواری به مساحت ۲۵۰ در ۱۰۰ متر، در فضای ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ هکتار قابلیت آموزش موتور کراس از مبتدی تا قهرمانی را دارد؛ ضمن اینکه برای برگزاری مسابقات بین المللی، ملی و برگزاری اردوهای تیم ملی یک پیست موتور سواری کاملا استاندارد به شمار می رود.

کریمی خاطرنشان کرد: البته کمبود برخی از زیرساخت‌ ها در حاشیه پیست وجود دارد که به دنبال آماده سازی این زیرساخت ها هستیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه این پیست موتور سواری به همت اداره کل ورزش و جوانان، سپاه استان و هیات موتورسواری با رعایت کامل مسایل ایمنی و استاندارد تاسیس شده، بیان داشت: ورزش موتورسواری، ورزش هیجانی به شمار می‌ رود و جوانان و نوجوانان نسبت این ورزش گرایش بسیار دارند، بنابراین با توجه به اینکه در مرکز استان مکان مناسب برای برگزاری مسابقات و تمرینات موتورسوارها وجود نداشت، سپاه استان مرکزی تصمیم گرفت بخشی از دهکده مقاومت اراک که بیش از هشت هکتار فضا دارد را به پیست موتورسواری اختصاص دهد.

وی ادامه داد: این پیست موتورسواری در طول سال در اختیار موتورسواران حرفه ای و غیرحرفه ای قرار دارد که موجب می شود موتورسوارها در فضای کم خطر به تمرین بپردازند و برای مردم مزاحمت ایجاد نکنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: بخشی از محوطه هم برای حرکات نمایشی که موتورسواران جوان و نوجوان به آن علاقمند هستند آسفالت می شود و می توان از این ظرفیت استفاده کرد.

کریمی تصریح کرد: در کنار برنامه‌های متنوع و مفرح ورزشی و مسابقات و حرکات نمایشی، رزمندگان و نیروهای مسلح نیز می توانند در این فضا آموزش ببیند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: دهکده مقاومت در طول سال در چند زمینه از جمله بخش ورزش، کارهای آموزشی، کارهای فرهنگی، کارهای خدماتی و... فعالیت دارد. این دهکده برای استفاده عموم بوده و به منظور خدمات رسانی بیشتر به مردم در حال توسعه است.

کد خبر 4414882

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه روح الله استان مرکزی محسن کریمی ورزش ماه محرم بوشهر هفته دفاع مقدس کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد عاشورا مراسم عزاداری رژه نیروهای مسلح حمله تروریستی اهواز شیراز سانحه تصادف شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران

سرپرست مدیریت حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران از اجرای طرح مدیریت تلفیقی (ICM) در سه هزار هکتار شالیزار مازندران به منظور تولید برنج سالم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، فرید بیگی، امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جلسه ستاد گیاه پزشکی استان مازندران در ساری از اجرای روش مدیریت تلفیقی (ICM) در اراضی کشاورزی مازندران خبر داد و اظهار کرد: این روش با اهداف حاصل‌خیزی خاک، مدیریت آفات و بیماری‌ها، مدیریت آب، تناوب زراعی، کنترل علف‌های هرز و استفاده بهینه از نهاده‌های کشاورزی است.

وی افزود: برای تولید محصول سالم برنج به روش مدیریت تلفیقی (ICM)، مصرف بهینه کود، استفاده از تله‌نوری و مبارزه مکانیکی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سرپرست مدیریت حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران از اجرای این طرح در سه هزار هکتار اراضی شالیزاری استان به‌منظور تولید برنج سالم خبر داد و گفت: این برنامه سال گذشته در ۱۴۰ هکتار اراضی شالیزاری مازندران اجرا شد.

بیگی با اشاره به اینکه بیماری زنگ زرد از جمله بیماری‌های مهم مزارع گندم است، تصریح کرد: تاکنون با بیماری زنگ زرد در ۱۹ هزار هکتار مزارع گندم استان مبارزه شیمیایی شد.

وی با تاکید بر اهمیت مبارزه با آفت شپشک توت روی کیوی یادآور شد: به لزوم مبارزه با این آفت و دریافت گواهی ارتقای سلامت کیوی (کد QR) دستور کار قرار گرفت که وجود این آفت مانع صادرات کیوی به خارج از کشور می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی سال گذشته برای فعالیت آفت مگس مدیترانه‌ای و شکار آفت در سال قبل و ادامه این شرایط مطلوب در سال جاری، مبارزه با مگس میوه با اولویت کانون‌کوبی مورد تاکید است، عنوان کرد: سال گذشته مبارزه شیمیایی با مگس میوه در ۵۰ هزار هکتار و مبارزه غیرشیمیایی با این آفت نیز در ۱۰۱ هزار هکتار از باغ‌های استان انجام و ۱۳۷ هزار مگس به‌وسیله تله‌های فرمونی و جلب‌شونده در ایستگاه‌های پیش‌آگاهی استان شکار شد.

کد خبر 749095

دیگر خبرها

  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد