Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس،‌ سردار یدالهی، یادگار دوران دفاع مقدس و رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس عصر دیروز، 5 مهرماه در گردهمایی فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت حوزه 8 ادارات ثامن‌الائمه شیراز گفت: مسیر انقلاب مشخص است و با تدبیر و بصیرت و پیروی از ولایت فقیه می‌توان کارها را پیش برد.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی حال حاضر جامعه و تلاش دشمن برای به شکست دادن انقلاب اسلامی افزود: در این هفته باید حوادث آن دوران را تجزیه و تحلیل کرد و مطمئن باشیم که با پیروی از ولایت فقیه می‌توان بر مشکلات و از جمله مشکلات اقتصادی غلبه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یداللهی در ادامه گفت: نگاهی به تاریخ 20 ساله ایران و کارنامه پادشاهان از فتحعلی شاه قاجار تا محمدرضا پهلوی و عقد قراردادهای ننگینی که آن‌ها بر جای گذاشتند، ادعاهای امثال رضا پهلوی در میهن‌پرستی را باطل نشان می‌دهد.
این یادگار دوران دفاع مقدس افزود: با این قراردادها بخش های بسیاری از کشور جدا شد و واژه دفاع مقدس در جنگ 8 ساله که حتی یک وجب از ایران اسلامی جدا نشده این‌گونه معنا می‌شود.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به سادگی به دست نیامد، گفت: با مروری بر دفاع مقدس و زندگی شهدایی که تنها برای دفاع از کیان اسلامی و نه با پست و مقام وارد این عرصه شدند متوجه می‌شویم که هر کجا که از ولایت فقیه تابعیت کرده‌ایم مشکلات را پشت سر گذاشته‌ایم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي مسير انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است