Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@15:13:38 GMT

وقوع سیل در شهرستان تالش - استان گیلان/تصاویر

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۱۹۶۳۳

وقوع سیل در شهرستان تالش - استان گیلان/تصاویر

بارش شدید باران که از شب گذشته در شهرستان تالش آغاز شد، موجب بالا آمدن آب رودخانه‌های این شهرستان شده و حدود ۱۵ روستا در معرض سیل شدید و بیش از ۵۰ روستا به مقدار کمتر در خطر سیل قرار گرفته است. آفتاب‌‌نیوز :  
  
کد خبر: ۵۴۸۰۳۵ تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تالش سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نخستین نمایشگاه «خطاشی» در شهرستان لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ نمایشگاه خطاشی برای نخستین بار در گیلان با ۲۷ اثرهنری که ۲۱ اثر خطاشی ازحسین ملایی بیجارپسی و ۶ اثر مشترک نقاشی خط به سبک خطاشی از حسین ملایی و محیا بهزاد در نگارخانه فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود دایر شد.
سبک خطاشی اسفند ۱۳۹۴، برای اولین بار از سوی علیرضا ملک‌زاده خلق شد، این سبک هنری دارای اصول، قواعد و چهارچوب خاص خودش همانند دیگر سبک‌های خوشنویسی است.
خطاشی تلفیقی از هنرخطاطی و نقاشی است، و در خطاطی پایه‌های اصول نگارش و نقاشی ترکیب بندی، طراحی و فرم بندی همه در خطاشی وجود دارد.
تفاوت خطاشی و نقاشی خط در شیوه، تفکر و نوع رفتار آن است. در نقاشی خط از قواعد نقاشی، ابزار‌ها و تکنیک‌های نقاشی استفاده می‌کنند و سپس از کلمات و حروف فارسی با سبک‌های متفاوت برای طراحی و چیدمان کار با نقاشی تلفیق می‌کنند. 
نقاشی خط دارای فرایند بسیار زمان بر است، اما در خطاشی نیاز به بستر سازی کار ندارد و مهمترین تفاوت در این سبک زمان انجام کار و نوع متریال و مواد مصرفی و تکنیک کار است. 
خطاشی نیز به عنوان یک سبک نو و متمایز، یک جریان فکری و حرکت از دورن به بیرون است که باعث کنترل ذهن آدم می‌شود، خطاشی بی نظمی‌های درون فرد را به نظم تبدیل می‌کند.
نمایشگاه خطاشی تا ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای بازدید علاقمندان در نگارخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود دایر است.

دیگر خبرها

  • بازداشت سارق سیم برق در خرمشهر
  • مسابقات کورس سوارکاری گیلان در انزلی + عکس
  • برپایی نخستین نمایشگاه «خطاشی» در شهرستان لنگرود
  • امحای بیش از هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در شهرستان رشت
  • رونمایی از مجموعه شعر «پیراهن تو کنار پیراهن من» در صومعه‌سرا
  • تایید عبور پرتابه‌های ناشناس از آسمان عراق | واکنش فوری عراق به وقوع انفجارهای شدید در این کشور
  • هشدار هواشناسی افغانستان برای وقوع سیلاب در ۲۹ ولایت
  • شدت و گستره بارش‌ها با وقوع صاعقه و بادهای شدید اصفهان را در می‌نوردد/افزایش ۴ درجه‌ای دما
  • نظر امام جمعه اهل سنت تالش در خصوص حملات موشکی ایران به اسراییل
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل کرمان