Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-04@23:29:14 GMT

تعلیق ۲ عضو شورای شهر کهریزک

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۱۹۶۸۹

تعلیق ۲ عضو شورای شهر کهریزک

رویداد۲۴  معاون امور فنی و عمرانی فرماندار ویژه ری از تعلیق ۲ عضو شورای شهر کهریزک خبر داد و گفت: این حکم تعلیق قطعی است.
سید ناصر موسوی در گفتگو با مهر اظهار داشت: ۲ عضو شورای شهر کهریزک طبق رای یکی از شعب دادگاه عمومی و جزای بخش کهریزک تعلیق شدند.
معاون امور فنی و عمرانی فرماندار ویژه ری با بیان این که حکم تعلیق این ۲ عضو شورای شهر قطعی است، گفت: اعضا علی البدل شورای شهر کهریزک در صورت نیاز اعضا این شورا وارد شورای شهر کهریزک خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، شورای اسلامی شهر کهریزک پنج عضو اصلی دارد و به همین دلیل این شورا با حضور ۳ عضو اصلی نیز قابلیت برگزاری جلسه را دارد.
گفته می شود، خرید و فروش رای در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت‌ماه سال گذشته از جمله تخلف این افراد است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شورای شهر کهریزک تعلیق دادگاه عمومی ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تا ۲۱ اردیبهشت ماه و زمان برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلام کمتر از یک هفته زمان باقی مانده است. دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ماه سال گذشته برگزار شد و از آنجایی که در آن زمان برخی از دواطلبان نتوانستند تعداد آرای مورد نیاز را کسب کنند به دور دوم انتخابات راه یافتند و قرار است یک بار دیگر شانس خود را برای رسیدن به ساختمان مجلس در بهارستان امتحان کنند.

چند داوطلب در دور دوم انتخابات مجلس به رقابت خواهند پرداخت؟

براساس ماده ۱۰ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی هر داوطلبی باید یک پنجم آرای صحیح را کسب کند تا در مرحله اول منتخب آرای ملت برای حضور در مجلس شورای اسلامی باشد که بر همین اساس در دور اول انتخابات مجلس، داوطلبان  در ۲۲ حوزه انتخابی نتوانستند حدنصاب آرای مأخوذه را کسب کنند، ۹۰ نفر از آنان برای ۴۵ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی و بنا بر قانون در مرحله دوم به رقابت خواهند پرداخت و براساس قانون، مرحله اول و دوم انتخابات تفاوتی در ساعات برگزاری ندارد و اخذ رای راس ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه جاری شروع می‌شود و به مدت ۱۰ ساعت ادامه خواهد داشت.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با این تفاوت برگزار می‌شود که در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار می‌شود که بزرگ‌ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند.

برگزاری انتخابات به شیوه الکترونیکی با توجه به اینکه در برخی حوزه‌های انتخابیه برای اولین بار است نیازمند آموزش و آگاه سازی مردم دارد.

در ویدئو زیر می‌توانید رای گیری به صورت الکترونیک را مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • بیست‌ودومین شهید گمنام در شهرستان ری آرمید
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • معاون وزیر علوم: دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند هزینه تحصیل‌شان رایگان است
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است