Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز اصفهان ؛  مسوول برگزاری این مسابقات  گفت: دراین مسابقات دو روزه  148ورزشکار  از 22 تیم در 10وزن در ورزشگاه رفاه کارگران کاشان به رقابت پرداختند. 

مرتضی مقامی افزود: حسن حاجتی از اصفهان در وزن 57کیلو گرم ،امیر حسین معینی و محمدرضا بابایی در وزن های 61و 74  کیلو گرم  از مبارکه ،رضا جمشیدی فرد از کاشان در وزن 65کیلو گرم و رسول سبک تکین از لنجان در وزن 70کیلو گرم در این مسابقات عنوان های نخست را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : همچنین در این رقابت ها غلامرضا سلیمیان از لنجان در وزن 79کیلو گرم ،علی شیران ،سهیل جهانگیری  و محمدرضا نادری  در وزن های 86،92و 125  کیلو گرم  از اصفهان و محمد رضا جباری در وزن 97کیلو گرم به برتری دست یافتند .

مسوول برگزاری این مسابقات افزود: نفرات اول هر وزن جواز حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی که آبان امسال در کردستان برگزار می شود را به دست آوردند.

.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان کشتی کاشان مسابقات رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۹۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سی و چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روزهای 27 و 28 فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و در پایان سعید اسماعیلی در وزن 67 کیلوگرم:، ناصر علیزاده در وزن 87 کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، پویا دادمرز در وزن 55 کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن 72 کیلوگرم و رسول گرمسری در وزن 82 کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی در وزن 63 کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند و تیم ملی کشتی فرنگی با کسب 4 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 مدال برنز با اقتدار عنوان قهرمانی قاره کهن را از آن خود کرد.

اعضای تیم کشتی فرنگی ایران که به خاطر سیل بی سابقه در امارات و کنسل شدن پروازها چها روز اضافه تر در قرقیزستان مانده بودند، بالاخره بعد از باز شدن پروازها ساعت 14:30 امروز یکشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور بازگشتند و مورد استقبال ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی و احمد نامنی مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • فرماندار جدید کاشان معارفه شد + سوابق
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • دیوید تیلور باخت اما آرون بروکس، دردسر تازه حسن یزدانی است
  • سهمیه‌های کشتی به ۱۱رسید؛ کشتی ایران با یک مسافر در استانبول
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت
  • پایان تلخ ۳ اسطوره کشتی آمریکا در انتخابی المپیک
  • راز شکست تیلور از زبان بروکس
  • نگاه رهبری به کشتی ریزبینانه و دقیق است/ هدف اصلی المپیک است