Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@13:22:08 GMT

پورشه کاین توربو با تیونینگ تک آرت رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۱۹۹۰۸

پورشه کاین توربو با تیونینگ تک آرت رونمایی شد

رکنا: شرکت تیونینگ Techart از کیت جدید خود برای پورشه کاین توربو رونمایی کرد که قدرت این شاسی بلند را تا ۶۴۰ اسب بخار افزایش می‌دهد.

شرکت تک آرت، سر انجام از کیت کامل تیونینگ برای جدیدترین مدل پروشه کاین رونمایی کرد. این مجموعه، یکی از اساسی‌ترین و کامل‌ترین کیت‌های تیونینگ پورشه کاین است که بهینه‌سازی فنی و ظاهری خودرو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بیرونی، شاهد نصب یک کیت بدنه‌ی آیرودینامیک روی پورشه کاین توربو هستیم که ظاهر این خودرو را تغییر داده است. اصلی‌ترین بخش‌های این کیت بدنه اسپویلر دوتکه در جلو، کاپوت فیبر کربن به همراه ورودی‌های هوا، دیفیوزر عقب و اسپویلر بزرگ سقف هستند. در بخش‌ پایینی سپر عقب نیز چهار خروجی اگزوز از جنس تیتانیوم قرار گرفته‌اند که روی آن‌ها روکشی از الیاف کربن کشیده شده است.

TechArt همچنین از رینگ‌های جدید ۲۲ اینچی خود که Formula V نام دارند در این خودرو استفاده کرده است. این رینگ‌ها ظاهری بسیار شکیل و زیبا دارند و زیبایی پورشه کاین جدید را دوچندان کرده‌اند. برای بدنه نیز TechArt رنگ‌آمیزی دو رنگ را در نظر گرفته است و بخش بالایی خودرو را به رنگ مشکی رنگ کرده است. بخش دیگر پورشه کاین جدید که توسط این شرکت مورد تغییر و ارتقا قرار گرفته است، پیشرانه‌ی این خودرو است. techart اقدام به بازنگری در برنامه‌ی موتور خودرو کرده است و برنامه‌ی Techtronic را روی ECU پیشرانه‌ی پورشه کاین توربو نصب کرده است.

با اعمال این تغییرات قدرت پورشه کاین جدید از ۵۴۲ اسب بخار به ۶۴۰ اسب بخار و گشتاور آن از ۷۷۰ نیوتون متر به ۹۰۰ نیوتون متر افزایش پیدا کرده است. با چنین قدرت و گشتاوری، پورشه کاین TechArt می‌تواند در عرض ۳.۷ ثانیه سرعت خود را از صفر به یکصد کیلومتر بر ساعت برساند و حداکثر سرعت آن نیز ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت است.

TechArt برای ارتقا صدای پیشرانه‌ی V8 این خودرو اقدام به نصب یک کیت اگزوز اسپرت روی پورشه کاین توربو کرده است. این کیت اگزوز مجهز به سوپاپ‌های کنترل صدا است و می‌توان از داخل خودرو و با استفاده از یک کلید صدای اگزوز را تغییر داد. از آنجایی که راننده قرار است در داخل خودرو از رانندگی لذت ببرد، TechArt برنامه‌ی جامعی را برای ارتقا کابین پروشه کاین در نظر گرفته است.

تک آرت، با یکی از شرکت‌های معروف در زمینه‌ی محصولات لوکس با نام رالف بنز همکاری کرده است تا صندلی‌های بسیار راحت برای کاین توربو طراحی شود. این بخش، دارای روکش ویژه‌ای است و به طور اختصاصی توسط رالف بنز تولید شده. روکش این صندلی‌ها، بسیار با دوام و در برابر گرد و خاک مقاوم است؛ گردش هوا نیز، در این روکش به راحتی انجام می‌شود. در کنار روکش صندلی‌های جدید TechArt از چرم نیز استفاده کرده است و در بخش بیرونی پشت سری‌ها می‌توان چرم بسیار با کیفیت رالف بنز را مشاهده کرد. همچنین در بخش‌هایی همانند سقف، شاهد استفاده‌ی گسترده از چرم هستیم. استفاده از چرم طبیعی در داخل کابین کاین توربو TechArt به حدی است که حتی کفپوش خودرو نیز با چرم پوشیده شده‌ است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این زن در ورامین ویزای کانادا صادر می کرد!

سنگ پرانی نوجوان دهه هشتادی برای تحریک کامیونداران + فیلم اعتراف

من به رحمت خدا رفتم ؛ آخرین پیام ملکه زیبایی عراق بعد از کشته شدن !+عکس

اولین تصاویر هواپیمای بوئینگ که با 47 سرنشین روی دریا فرود آمد !

جمعه خونین در سراوان / درگیری سنگین سپاه با تروریست ها

ابوعبدالله الترکی به هلاکت رسید

عکس سلفی 5 تروریست اهواز قبل از حمله / داعش برای اولین بار منتشر کرد

تجاوز بی رحمانه پدر به دختر 20 ساله اش / پزشکی قانونی تایید کرد

دستگیری محمد شعبانی در شیراز بخاطر یک عکس اسرائیلی؟

فیلم لحظه قتل ملکه زیبایی عراق / تاره فارس چرا کشته شد؟ + تصاویر

مرد روانی پلک های چشم کودک یک ساله اش را با چسب قطره ای چسباند+عکس

مرد 36 ساله پس از تجاوز وحشیانه، گوشت دختر جوان را خورد + عکس

تجاوز  دعانویس به زنانی که باردار نمی شدند / حکم مرگ این متجاوز صادر شده است + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز مدل زیبایی اسب دریا افزایش پورشه رونمایی عکس مرد تهران تصاویر اهواز قتل فیلم زیبایی دختر ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلک پورشه خالی شد

پورشه کاهش سود ۳ ماهه اول را به دلیل افزایش هزینه‌ها اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، شرکت خودروسازی پورشه از کاهش ۳۰ درصدی سود عملیاتی در سه ماهه اول خبر داد و به سرمایه‌گذاری بیشتر در آنچه که این خودروساز لوکس آلمانی بزرگترین سال عرضه محصولات خود در تاریخ نامیده است، اشاره کرد.

سود عملیاتی در سه ماه اول سال ۲۰۲۴ به ۱.۲۸ میلیارد یورو (۱.۳۷ میلیارد دلار) رسید، در حالی که فروش برای این دوره به ۹.۰۱ میلیارد رسید که از ۸.۷۷ میلیارد پیش بینی شده بود.

اولیور بلوم، مدیرعامل پورشه در بیانیه‌ای گفت: «ما در وضعیت چالش‌برانگیز، در مسیر خود باقی می‌مانیم و با قاطعیت راهبرد خود را دنبال می‌کنیم.»

خودروسازان آلمانی در تلاش هستند تا تقاضای چین را احیا کنند، به طوری که تحویل به بزرگترین بازار آنها در مقابل رقبای بی ام و و مرسدس کاهش یافته است و پورشه ۲۴ درصد کاهش در تحویل سه ماهه ثبت کرده است. مدیر مالی پورشه، اظهار کرد در حالی که تقاضا در چین همچنان به چالش کشیده می شود، این شرکت با دوری از جنگ قیمتی که بازار محلی را در بر گرفته است، حاشیه سود را به خطر نمی اندازد.

بر اساس گزارش رویترز، این گروه چشم انداز سال ۲۰۲۴ خود را برای حاشیه سود ۱۵ تا ۱۷ درصدی در سال ۲۰۲۴ حفظ کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • قلک پورشه خالی شد
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • (ویدئو) تصاویری دیدنی از تکامل پورشه در طول زمان
  • بخشی از تکامل در پورشه (فیلم)
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس