Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - لیونل اسکالونی فهرست 31 نفره ای را جهت دو بازی دوستانه ماه اکتبر معرفی کرد.

به گزارش وبسایت نود، جدیدترین فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی آرژانتین از سوی لیونل اسکالونی سرمربی موقت آلبی سلسته اعلام شد. در این فهرست 31 نفره همچنان نامی از لیونل مسی به چشم نمی‌خورد تا به این ترتیب فرضیه آن که مسی قرار نیست تا پایان سال 2018 به تیم ملی آرژانتین دعوت شود، تقویت گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جز مسی، سرخیو آگوئرو، گونزالو هیگواین و آنخل دی ماریا دیگر نفرات سرشناسی هستند که به اردوی ماه اکتبر دعوت نشده اند.

آرژانتین در تعطیلات بازی های ملی ماه اکتبر در عربستان اردویی برپا می‌کند و در شهر جده دو بازی دوستانه برگزار خواهد کرد. آرژانتین ابتدا 11 اکتبر به مصاف عراق می‌رود و سپس در روز 15 اکتبر در ال‌کلاسیکوی آمریکای جنوبی نبردی جذاب در برابر برزیل خواهد داشت.

اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:

دروازه بانان

سرخیو رومرو (منچستریونایتد)، جرونیمو رویی (رئال سوسیه‌داد)، فرانکو آرمانی (ریورپلاته)

مدافعان

نیکولاس اوتامندی (منچسترسیتی)، رامیرو فونس موری (ویارئال)، جرمن پتزلا (فیورنتینا)، والتر کانمان (گرمیو)، خوان فویث (تاتنهام)، نیکولاس تالیافیکو (آژاکس)، آلن فرانکو (ایندیپندینته)، فابریسیو بوستوس (ایندیپندینته)، رنزو ساراویا (راسینگ کلاب)

هافبک ها

سانتیاگو آسکاسیبار (اشتوتگارت)، لئاندرو پاردس (زنیت سن پترزبورگ)، جیووانی لوسلسو (رئال بتیس)، فرانکو واسکز (سویا)، رودریگو دی‌پائول (اودینزه)، روبرتو پریرا (واتفورد)، ادواردو سالویو (بنفیکا)، فرانکو سروی (بنفیکا)، رودریگو باتالیا (اسپورتینگ لیسبون)، مارکوس آکونیا (اسپورتینگ لیسبون)، ماکسیمیلیانو مزا (ایندیپندینته)، ازکوئیل پالاسیوس (ریورپلاته) 

مهاجمان

کریستین پاوون (بوکاجونیورز)، گونزالو مارتینز (ریورپلاته)، پائولو دیبالا (یوونتوس)، مائورو ایکاردی (اینترمیلان)، لاتارو مارتینز (اینترمیلان)، آنخل کوریا (اتلتیکو مادرید)، جیووانی سیمئونه (فیورنتینا)

7712

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی آرژانتین اختصاصی لیونل مسی گونزالو هیگواین سرخیو آگوئرو لیونل اسکالونی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشیدی: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است/ امیدوارم استقلال دیگر مصدوم ندهد

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره دیدار پیش روی استقلال با شمس آذر قزوین و نیاز آبی‌پوشان به پیروزی برای حفظ صدر جدول اظهار کرد: دیگر تیم آسانی در لیگ برتر نداریم و همه تیم‌ها این توانایی را دارند تا استقلال را متوقف کنند. پس وظیفه تیم استقلال این است با برنامه و آماده به دیدار هر حریفی برود. شمس آذر در دور رفت هم توانست از استقلال امتیاز بگیرد و بازی‌های آخر خود را هم برده، حتماً سعید دقیقی و شاگردانش برای آنکه از استقلال امتیاز بگیرند بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است. این تیم بازی تهاجمی را در دستور کار دارد و مقابل چنین حریفی می‌توان برنده شد به شرطی که اجازه ندهند از قدرت هجومی خود استفاده کنند و از فضا‌هایی که در حملات خود می‌دهد نهایت استفاده را برد. شمس آذر تیم جوان و با انگیزه‌ای است و آنالیز خوبی روی شکل بازی استقلال خواهد داشت. در آخرین بازی که از تیم جواد نکونام دیدم عملکرد تیم بسیار خوب بود و نشان داد می‌تواند بهترین نتیجه را بگیرد. شناختی که تیم‌ها در بازی‌های دور برگشت از هم دارند در کسب نتیجه اهمیت زیادی دارد. می‌دانند که چگونه به دروازه حریفان برسند.  

پیشکسوت تیم استقلال در مورد انتقاد از شکل بازی تیم جواد نکونام گفت: استقلال بیشتر توپ را به کناره‌ها می‌برد و از سانتر‌های کوتاه و بلند استفاده می‌کند تا به گل برسد و تا حدود زیادی هم موفق بود، چون بهترین حربه برای گلزنی است. این هم یک تاکتیک تیمی است که نمی‌توان به آن خرده و ایراد گرفت. هر مربی به یک یا چند شکل به دنبال کسب نتیجه است. ضمن اینکه استقلال فقط متکی به این روش گلزنی نیست و از ترفند‌های دیگری هم استفاده می‌کند.

رشیدی در مورد شانس قهرمانی استقلال در رقابت با پرسپولیس یادآور شد: هر اتفاقی در طول مسابقات ممکن است رخ دهد و بستگی به این دارد که استقلال بتواند خود را همیشه در بالاترین سطح نگه دارد. همه رقبا به دنبال کسب نتیجه هستند و باید مراقب آنها بود. امیدوارم بازیکنان اصلی استقلال در ۷ هفته باقیمانده مصدوم نشوند. غیبت کوین یامگا و بعد از آن مهدی مهدی‌پور دردسر‌های نکونام را بیشتر کرده و امیدوارم دیگر بازیکنی از استقلال مصدوم نشود، چون غیبت این دو بازیکن تأثیر خود را گذاشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • اسرائیل تایمز: سازمان اطلاعات اسرائیل پس از شکست هفت اکتبر، مجدد متحمل شکست شد
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان
  • لیست بارسلونا برای تقابل با پاری سن ژرمن؛ غیبت ۴ بازیکن
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • رشیدی: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است/ امیدوارم استقلال دیگر مصدوم ندهد
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال
  • غیبت پر معمای سیلوا در تمرین استقلال