Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

سرخپوشان پایتخت در 4 فصل اخیر بهترین تیم ایران بوده اند و با کسب 4 عنوان قهرمانی، یک نایب قهرمانی لیگ و دو حضور در نیمه نهایی آسیا، بهترین روزهای تاریخ معاصر خود را تجربه کرده اند. در بین این موفقیت ها، پرسپولیس بازیکنان مختلفی را از دست داده و با مشکلات و تغییرات مدیریتی دست و پنجه نرم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان تنها مهره ثابت در باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ بوده که پس از سال ها سال ناکامی، قرمزها را به ساحل آرامش رسانده است.

حالا مدیر تیم پرسپولیس می گوید به دلیل مشکلات ارزی، 5 ماه به خارجی ها حقوقی داده نشده  و آن ها هر وقت بخواهند می توانند پرسپولیس را ترک کنند! شاید لفظ خارجی ها، برای هواداران پرسپولیس تنها مربوط به بشار رسن، بوژیدار رادوشویچ و گادوین منشا باشد اما خارجی اصلی و مهم تیم پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش هستند که با این موفقیت ها بدون شک پیشنهادهای مالی بزرگی از تیم های حوزه خلیج فارس و... خواهند داشت. گادوین منشا و بشار رسن در پایان فصل قراردادی با پرسپولیس ندارند و با این وضع، تمدید با آن ها خیلی سخت و شاید غیر ممکن باشد! حتی برانکو ایوانکوویچ و بوژیدار رادوشویچ که تا پایان لیگ نوزدهم قرارداد دارند نیز می توانند باتوجه به عدم گرفتن حقوق، پرسپولیس را ترک کنند!

 

داستان زمانی برای پرسپولیس بحرانی شد که در طول یک سال، ارزش دلار از 3800 تومان به 18000 تومان رسید و وزارت ورزش نیز نتوانست برای این تیم ارز دولتی بگیرد! به عبارتی پرسپولیسی ها اگر قرار بود به برانکو 2 میلیارد و 600 میلیون تومان (700 هزار دلار) حقوق بدهند، حالا باید 12 میلیارد و 600 میلیون تومان حقوق بدهند! البته این افایش قیمت برای تمام باشگاه هایی که بازیکن و مربی خارجی دارند نیز صدق می کند اما نکته این جا است که مدیران باشگاه پرسپولیس به عنوان یک مجموعه دولتی، انتظار دارند همچون بسیاری از نهادهای دولتی و خصولتی ارز دولتی و 4200 تومانی بگیرند.

اگر این اتفاق نیفتد، احتمالا قرمزها باید به دنبال 3 بازیکن جایگزین برای منشا، رسن و رادو باشند. اما نکته ای که در نظر گرفته نمی شود، تاثیر افزایش قیمت دلار بر ارزش بازیکنان ایرانی است. آن ها که همیشه پیشنهادهای 100-200 و 300 هزار دلاری (حدودا 2.5 میلیارد تومانی) را در جیب شان می بینند، بدون شک راضی به قراردادهای ارزان قیمت نخواهند شد و قیمتشان افزایش خواهد یافت. البته پیشنهادهای این چنینی برای بازیکنان معمولی است و مثلا وحید امیری قراردادی 700 هزار دلاری با ترابزون اسپور دارد!

حال پس از مصاحبه گرشاسبی با برنامه شبکه 5 سیما، هواداران پرسپولیس بار دیگر اعتراض شان را به وزارت ورزش نشان داده اند و احتمالا چالش بعدی این وزارت خانه، حل مشکلات ارزی برای سرخابی ها خواهد بود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

به گزارش تسنیم، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901423

دیگر خبرها

  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • (ویدئو) پرتاب سنگ به سمت زنان پرسپولیسی از سوی هواداران سپاهان؛ خونریزی هوادار زن پرسپولیس از ناحیه سر
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • عکس| جابجایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار هواداران سپاهان!
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • سگ‌های ولگرد، بلای جان ده‌ها هزار ایرانی (فیلم)
  • تغییر نام استقلال و پرسپولیس ربطی به وزارت ورزش ندارد | تمام شد؛‌ شما دیگر هیچ مسئولیتی ندارید
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان