Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه در شهرآورد ۸۸ تمهیدات بسیاری در حوزه های مختلف انتظامی و ترافیکی اندیشیده شده بود، عنوان داشت: به حول و قوه الهی و با تدابیر و برنامه‌ریزی های صورت گرفته و حضور منسجم و دقیق همکارانم در حوزه های مختلف انتظامی و ترافیکی و همکاری بسیار ارزشمند تماشاگران فهیم دو تیم بزرگ پرسپولیس و استقلال، این مسابقه در امنیت کامل و در نظم و انضباطی مثال زدنی و بی هیچ مساله ای به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در چنین مسابقاتی پلیس از چندین ساعت قبل از شروع بازی تا تخلیه کامل ورزشگاه در محل حضور دارد، عنوان داشت: بازی شهرآورد ۸۸ هم در کمال امنیت و آرامش برگزار شد.

رئیس پلیس پایتخت افزود :ما خود را خدمتگزار مردم می دانیم و به این خدمتگزاری افتخار می کنیم و اجازه نخواهیم داد کسی خللی در امنیت و آرامش مردم ایجاد کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرمانده انتظامی پرسپولیس بازی امنیت و آرامش پایتخت استقلال استقلال و پرسپولیس امنیت و آرامش پایتخت رئیس پلیس سردار رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۰۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای قمه‌کشی در ارومیه

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری شب گذشته در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی دهیم.

دیگر خبرها

  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه، دست ایران
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه،دست ایران
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در خوزستان با امنیت کامل 
  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست