Web Analytics Made Easy - Statcounter

جالوروسی می تواند با پیروزی در دربی دلاکاپیتاله، بحران ابتدای فصل را پشت سر بگذارد و دوباره به عنوان یک مدعی به سری آ برگردد.

طرفداری- در یکی از حساس ترین بازی های این هفته لیگ های اروپایی، آ اس رم در دربی دلاکاپیتاله میزبان لاتزیو است. لاتزیو پس از متحمل دو شکست پیاپی در دو هفته اول مقابل یوونتوس و ناپولی، اکنون روی نوار پیروزی گام برمی دارد و در 4 بازی اخیرش برنده از زمین خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر رم پس از شروعی ناامیدکننده در سری آ، هفته گذشته با 4 گل از سد فروزینونه گذشت تا این امید را در دل هوادارانش زنده کند که تیم دی فرانچسکو در مسیر بازگشت است.

اوزه بیو دی فرانچسکو، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با لاتزیو حاضر شد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت. به نقل از Football-Italia، سرمربی رم گفت:

در مسیربازگشت به مسابقات و برای اینکه به راهمان ادامه بدهیم، فردا دیداری بسیار مهم پیش روی ماست. دربی یک بازی ویژه و منحصر به فردی است که می خواهیم با پیروزی در آن، شور و اشتیاق را به مجموعه باشگاه برگردانیم. سیستم بازی؟ آنچه بیشتر اهمیت دارد، نحوه برخورد و نگرش ما نسبت به این بازی است.

لاتزیو اخیرا ترکیبی از تجربه و جوانی را درهم آمیخته است. بازیکنان بسیار خوبی در تابستان جذب کردند و حالا در نتیجه گرفتن ثبات دارند. بیش از اینکه به لاتزیو فکر کنم، روی تیم خودم تمرکز کرده ام.

مانولاس اخیرا مشکلاتی داشته است و حضورش در این بازی قطعی نیست. طی امروز و فردا وضعیت او را بررسی می کنیم. ده روسی از دقیقه اول بازی، کاپیتان ما خواهد بود. اینکه هر سه روز یکبار به ده روسی بازی بدهیم به معنی قربانی کردن او نیست. ده روسی در کارش ثبات دارد. در سیستم 4-2-3-1 او و انزونزی تنها هافبک های ما نیستند. پلگرینی و کریستانته هم می توانند بازی کنند. ژکو نیز در ترکیب اصلی خواهد بود.

الشعراوی؟ او در حال پیشرفت است. می بینیم که در بازی ها اخیرا مسئولیت بیشتری می پذیرد. به تداوم در کارش نیاز دارد. باید ثبات را در هر بازی نشان بدهد.

پلگرینی و کریستانته؟ تحت فشار قرار گرفتن بازیکنان جوان، چیزی طبیعی است. آنها باید در کارشان به ثبات و تداوم برسند. ایجاد کردن فشار روی آنها چیزی را حل نمی کند، برعکس کاهش فشارها احتمال موفقیتشان را بالا می برد. کریستانته بازیکن باکیفیتی است، فقط باید با محیط رم خود را تطبیق بدهد. کار کردن در رم آسان نیست.

تاکنون رمی که بخواهد برای اسکودتو رقابت کند، ندیده ایم. فعلا به پیشرفت و رشد روزانه تیم توجه دارم. در مسیر بازگشت و ریکاوری هستیم و این امر با گذشتن از دیدارهای حساس و کلیدی میسر می شود.

با وجود اینکه هیچ شک و تردیدی ندارم، از هواداران می خواهم از تیم حمایت کنند. آنها در گذشته هم حمایتشان از رم را در هر بازی ثابت کرده اند. بعد به ما برمی گردد که با عملکردمان، هواداران را در سمت خود نگه داریم. بازی های زیادی در پیش است و می توانم بگویم سوپرایزهایی برای بازی فردا دارم اما اکنون چیزی نمی گویم.

شما می توانید از طریق حمله کردن به حریف، بهترین دفاع را انجام بدهید. چنین چیزی ربطی به ترکیب و بازیکنان ندارد بلکه به نگرش تیم برمی گردد. فعلا بیش از هر چیزی به دنبال بالانس و تعادل در خط هافبک هستم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امروز موفق شد با گل‌های یوشکو گواردیول و ارلینگ هالند مقابل ناتینگهام فارست به پیروزی ۲-۰ برسد. ستاره نروژی خط حمله سیتیزن‌ها پس از مصدومیت کوتاه به ترکیب تیمش بازگشت و توانست گل دوم را به ثمر برساند.

حالا منچستر سیتی با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال فقط یک امتیاز کمتر دارد و در موقعیت فوق‌العاده‌ای برای قهرمانی قرار گرفته است. آنها در دیدار بعدی روز شنبه هفته آینده به مصاف ولورهمپتون خواهند رفت.

هالند در مصاحبه با اسکای اسپورت پس از پایان بازی در مورد حس و حالش بعد از بازگشت به ترکیب، پیروزی امشب و برنامه‌های سیتی برای بازی‌های بعدی صحبت کرد.

او گفت:«یک برد مهم، در حال حاضر این مهمترین چیز است. مهم نیست چگونه این کار را انجام دهیم، مهم برنده شدن و گرفتن سه امتیاز است، و بله، بازگشت به ترکیب خوب است و حس خوبی دارد.»

او درباره عملکرد سیتی در این بازی گفت:«ما می‌دانیم که آنها در کجای جدول هستند، بنابراین می‌دانستیم که بازی امروز یک جنگ خواهد بود. زمین خوبی برای بازی نبود اما ما نمی‌توانیم در مورد این چیزها شکایت کنیم.»

او سوس درباره برنامه سیتی تا بازی با ولوز گفت:«از همین امشب به بازی بعدی فکر می‌کنیم. سه امتیاز را گرفتیم، دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم.»

دیگر خبرها

  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم