Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اندیمشک گفت: به مناسبت شش مهر و سال روز حماسه مردم اندیمشک در جسر نادری و آغاز هفته مقدس آئین تقدیر از شهدای این شهرستان برگزار شد. ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، به مناسبت شش مهر و سال روز حماسه مردم اندیمشک در جسر نادری و آغاز هفته مقدس آئین تقدیر از شهدای این شهرستان در بهشت زهرا(س) اندیمشک و با حضور پرشور شهروندان سنگربان مقاوم کرخه و دز در هشت سال دفاع مقدس به اجرا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آئین ویژه و با شکوه و معنوی، جمع گسترده‌ای از رزمندگان و خانواده معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس و جبهه‌های نبرد مقاومت و مسئولان محلی و استانی حضور داشتند و با اهدا گل، غبار روبی و قرائت فاتحه از مقام والای شهدا، تقدیر گردید.

پیمان جهانگیری در این مراسم و گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک، اظهار داشت: مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس و با رشادت و مردانگی هر چه تمام‌تر، برای دفاع از کشور و انقلاب از جان و مال خود گذشتند و حماسه‌های بی نظیری را ثبت و ماندگار کرده‌اند.

وی افزود: به همین جهت و با هدف نکوداشت حماسه‌های این مردم، عصر امروز و در محل یادمان جسر نادری و به مناسبت شهش مهر سال روز حماسه و مقاومت مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس، ویژه برنامه‌های مختلفی طراحی و به اجرا می‌رسد.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: با همکاری و پیگیری مسئولان محلی و لشکری و کشوری، برنامه ریزی‌های مختلف و مورد نیاز پیش بینی و فراهم شده است و تمام ظرفیت‌های موجود شهرستان برای برگزاری آئین‌های ویژه پاسداشت این روز بزرگ و مردمی، بسیج شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: شهدا نقشه هدایت و منشأ خیر و برکت در شهرستان و کشور هستند و باید بیش از گذشته و با توجه به نیازهای کشور و جامعه در مسیر شناخت و تبیین راه و منطق آنان تلاش و برنامه ریزی کرد چرا که این راه و افتخارات شهدا، بیش از گذشته دشمن را برای تسلط به مرزهای کشورها و خدشه بر اقتدار ملی و برون مرزی ما به عقب می راند.

جهانگیری ادامه داد: مردم اندیمشک امروز به شهرستان یک هزار شهید و شهر شهدای مدافع حرم شناخته می‌شوند و به همین جهت باید بیش از گذشته،رشادت‌های این مردم را قدر دانست و در مسیر توسعه شهرستان و تقویت گفتمان ولایت مداری و اهل بیت(ع) در اندیمشک تلاش کرد.

انتهای پیام/ ت

R41468/P1336/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در روز جاری (۲۹ فروردین) روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نزاجا، مراسم رژه نیروهای مسلح در محل فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم استاندار خوزستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان در عملیات وعده صادق در دفاع از میهن اسلامی‌مان اقتدار و حماسه آفریدند.

علی اکبر حسینی محراب با گرامی داشت روز ارتش افزود: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در راه دفاع از ایران اسلامی مجاهدت می‌کنند و برای ملت ما عظمت و عزت می‌آفرینند.

در این مراسم یگان‌های پیاده و خودرویی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با حرکت از مقابل جایگاه، اقتدار خود را در دفاع از کیان و مرزهای میهن اسلامی به نمایش گذاشتند.

همچنین در مراسم رژه نیروهای مسلح تجهیزات سبک و سنگین نظامی، سامانه‌های پدافند هوایی و مخابراتی به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 6080862

دیگر خبرها

  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • برگزاری آئین میهمانی آلاله‌ها در لرستان
  • ۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد