Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 هفته ششم سری آ ایتالیا در حالی به پایان رسید که یووه، ناپولی و ساسولو در رتبه‌های اول تا سوم مشاهده می‌شوند.

حضور ساسولو در بین 3 تیم اول با کسب 13 امتیاز از 6 بازی در تاریخ این باشگاه به سابقه بوده است.این در حالی است که ساسولو طبق روال فصل گذشته بازی ابتدایی خود مقابل اینتر را کسب 3 امتیاز آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساسولو در امری گلزنی هم از تیم‌های پرستاره‌ای چون یووه، ناپولی،‌اینتر، آث میلان و حتی رم موفق‌تر نشان داده و با به ثمر رساند 14 گل در صدر گلزن‌ترین تیم‌های سری آ در پایان هفته ششم قرار دارد.

در رتبه دوم تیم پرستاره یووه با 13 و ناپولی با 12، فیورنتینا با 12 و رم با 11 گل مشاهده می‌شود.

 

انتهای پیام/ک

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی مقابل شمس‌آذر قزوین به پیروزی رسید که علاوه بر درخشش مهرداد محمدی با زدن دو گل و سید ابوالفضل جلالی با دو پاس گل، محمدحسین مرادمند هم نقش کلیدی در کسب سه امتیاز و صدرنشینی دوباره برای آبی‌ها داشت.

دومین بازی پیاپی برای این بازیکن در خط دفاعی استقلال با وجود اینکه همراه با بسته ماندن دروازه تیمش نشد و دو گل شوکه کننده در لحظات پایانی دریافت کردند، اما در طول مسابقه با بازی درخشان همراه بود و بازی مطمئن محمدحسین مرادمند در کنار روزبه چشمی و ایمان سلیمی موجب شد تا شمس‌آذر نتواند به خواسته خود که کسب امتیاز بود، دست پیدا کند.

مرادمند در کنار بازی کم‌اشتباهی که انجام داد، در اواسط نیمه دوم هم ارسال سید ابوالفضل جلالی را با ضربه سر دیدنی تبدیل به گل سوم کرد تا خیالشان بابت رسیدن به سه امتیاز در مسیر قهرمانی راحت‌تر شود.

این مدافع که موفق شد مقابل شمس‌آذر قزوین دومین گل فصل خود را به ثمر رساند، امیدوار است با عملکردش در دیدارهای گذشته جایگاهش را تثبیت کند و با بازگشت سهرابیان دوباره به نیمکت برنگردد که البته رقابت سختی در مسیر رسیدن او به جمع نفرات اصلی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • شیطنت مارکوس تورام: قرار دادن پیراهن اینتر روی پرچم میلان! + عکس
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!