Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@07:12:42 GMT

نوار شکست های تیم فوتسال اهورا بهبهان متوقف شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۲۱۷۸۴

نوار شکست های تیم فوتسال اهورا بهبهان متوقف شد

به گزارش ایرنا تیم اهورا روز جمعه در هفته یازدهم از سری رقابت های لیگ برتر فوتسال پذیرای تیم شهرداری ساوه در بهبهان بود که در نهایت این دیدار با نتیجه 3 بر 3 به پایان رسید تا این تیم خوزستانی پس از هفته ها شکست، دومین تساوی خود را در لیگ کسب کند.
شاگردان محسن علیپور در ابتدای بازی بر خلاف آن چه تصور می شد خوب بازی نکردند و همین امر موجب شد تا گل اول را دریافت کنند اما طولی نکشید که بازیکن تیم اهورا با یک ضربه استثنایی بازی را به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه باز هم بازیکنان تیم اهورا کم فروغ ظاهر شده و گل دوم و سوم را دریافت کردند که این موضوع ناراحتی تماشاگران و نیمکت نشینان این تیم را به همراه داشت. نماینده خوزستان که نمی خواست در مقابل چشمان هوادارانش بازنده این دیدار باشد در نیمه دوم موقعیت های بی شماری بر روی دروازه شهرداری ساوه خلق کرد تا این که توانستند با زدن 2 گل دیگر کار را مساوی کنند.
در انتهای بازی بازیکن تیم اهورا با یک ضربه استثنایی دروازه حریف خود را باز کرد و یک گل از تیم شهرداری ساوه پیش افتاد اما در ادامه گل چهارم را دریافت کرد و بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.
در این دیدار سجاد مسیحی و امیر شجاعی هر کدام 2 گل برای تیم اهورا بهبهان به ثمر رساند همچنین اسماعیل وطن خواه و آرش خلیل پور گل های شهرداری ساوه را به ثمر رساندند.
در ادامه محسن علیپور سخاوی سرمربی تیم اهورا گفت: ما تیم کاملا بومی و جوانی داریم لذا نباید از این تیم توقع زیادی داشت اما با این وجود امیدواریم در هفته های آینده و به ویژه در بازی های خانگی شایط بهتری داشته باشیم.
وی با بیان این که در اوایل فصل سه، چهار بازیکن با تجربه خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و این موضوع باعث افت عملکرد تیم ما شد افزود: در مجموع از بازیکنانم در این دیدار راضی هستم هر چند ما می توانستیم به راحتی پیروز این دیدار شویم اما این فرصت را از دست دادیم.
سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان با اشاره به این که به خاطر هوادران و بازیکنان بومی شهرستان در رقابت های لیگ برتر شرکت کردیم افزود: تیم ما به لحاظ مالی قابل قیاس با تیم های دیگر لیگ نیست و شاید مبلغ قرارداد یک بازیکن در تیم های دیگر برابر مبلغ قرارداد چندین بازیکن از تیم ما باشد.
گفتنی است تیم اهورا بهبهان در حال حاضر با کسب 2 امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد همچنین تیم ملی حفاری دیگر نماینده استان در مکان چهارم جدول قرار دارد.
9879/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 بازی تیم ملی جدول رقابت های لیگ برتر فوتسال اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!

شجاع خلیل زاده در بازی با استقلال مصدوم شد.

طرفداری | لب شجاع خلیل زاده هشت بخیه خورد.

تراکتور و استقلال در چهارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر برابر هم قرار گرفتند و به تسادی بدون گل رضایت دادند. شجاع خلیل زاده در نیمه اول این دیدار چند دقیقه‌ای روی زمین بود و احساس ناراحتی می‌کرد. خلیل زاده پس از برخورد با مهرداد محمدی از زمین مسابقه خارج شد و با لب خونی برگشت.

خلیل زاده در مصاحبه‌ای گفت:

لبم هشت بخیه خورد و دندانم شکست. احترام می‌گذارم به تصمیم داور اما باید بازیکن حریف اخراج می‌شد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس