Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@10:40:00 GMT

بهترین و کم هزینه ترین تله موش جهان + فیلم

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۲۲۰۷۳

بهترین و کم هزینه ترین تله موش جهان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛با یک بطری آب می توان یک تله موش ساده و کاربردی ساخت و به وسیله آن از شر موش های مزاحم خلاص شد. ساخت این تله موش نیازی به وقت و هزینه ندارد و فقط کافیست یک بطری و نخ در دست داشته باشید.

 

 

بیشتر بخوانید: لحظه دردناک مرگ موش با تله

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   ساخت تله موشی ساده + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاردستی تله موش دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه کرد ۲۶ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت‌های شرکت‌های کشاورزی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، غلامرضا دره کی صبح دوشنبه با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش تکمیل زیرساخت‌های هفت شهرک کشاورزی در سطح استان افزود: در سال جاری انجام عملیات اجرایی زیر ساخت شهرک‌ها در مجموع با هزینه کرد ۱۴ میلیارد تومان از محل تخصیص اعتبارات سال قبل و جاری پیشرفت خوبی داشته است.

وی میزان اعتبار تخصیص یافته به این حوزه در دولت سیزدهم را ۲۶ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تکمیل زیرساخت شهرک گلخانه‌ای ماژان در شهرستان خوسف در صورت تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پایان می‌رسد.

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۲۳ شرکت در سطح استان وجود دارد، اظهار کرد: از این تعداد زیرساخت‌های ۸ شهرک تکمیل، هفت شهرک در حال اجرای زیرساخت و مابقی در مرحله مطالعات نهایی می‌باشد.

وی سر جمع اعتبار مورد نیاز برای تکمیل زیر ساخت این شهرک‌ها را حدود ۴۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: شهرک‌های گلخانه‌ای ماژان، شهرک گلخانه‌ای و دام زیرکوه و شهرک دام حسین آباد فردوس به دلیل درصد پیشرفت و نیاز این شهرستان‌ها در اولویت تکمیل قرار دارند.

دره کی به تعیین تکلیف اراضی حدود ۶۰ واحد گلخانه‌ای بلاتکلیف در شهرک‌های گلخانه‌ای خراسان جنوبی در ۲۰ ماه گذشته اشاره کرد و افزود: اراضی ۴۸ واحد که بعضاً پنج سال از تحویل زمین به متقاضیان گذشته بود و هیچ اقدامی در آنها انجام نشده بود خلع ید و ۱۲ واحد نیز تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه اهلیت سنجی ۷۵ نفر از متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌های کشاورزی در سال جاری انجام شده است، ادامه داد: بر همین اساس، پیش بینی می‌شود در سال آینده جهش خوبی در انعقاد قرارداد، واگذاری و شروع عملیات ساخت گلخانه و واحدهای دامی در سطح شهرک‌های کشاورزی استان داشته باشیم.

به گفته وی، در شهرک‌های دامی در اختیار شرکت شهرک‌های کشاورزی استان، برای اولین بار در سال آینده واحدهای دامی شروع به ساخت و اجرای طرح می‌کنند.

وی مهمترین مشکل توسعه شهرک‌های کشاورزی را کمبود تخصیص آب برشمرد و با توجه به اهمیت توسعه کشت‌های گلخانه‌ای و تأثیر این واحدها در افزایش تولید و اشتغال زایی استان، خواستار مساعدت و همکاری بیشتر مسئولین ذی ربط شد.

کد خبر 6057983

دیگر خبرها

  • زیباترین پیام‌های تبریک نوروز ۱۴۰۳، بهترین اشعار عاشقانه و احساسی
  • بهترین مقاصد اروپایی برای تعطیلات
  • غرق در نوستالژی؛ مرور بهترین بازی‌های PlayStation 1
  • هزینه ۲۶ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت‌های شرکت‌های کشاورزی
  • هزینه ساخت آپارتمان در تهران سال 1402
  • هزینه کرد ۲۶ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت‌های شرکت‌های کشاورزی
  • ۱۰ ویژگی خرید بدون واسطه میلگرد و آهن چیست؟
  • معرفی بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی ایرانیان
  • هیجان انگیز است که من را با مارادونا مقایسه می‌کنند
  • کدام کشور بهترین مربیان فوتبال جهان را دارد