Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتش‌بازی استوکس در شب رویایی مردان محمد تقوی!

طرفداری- در هفته هشتم لیگ برتر تیم تراکتورسازی تبریز مقابل استقلال خوزستان به برتری قاطع 6 بر 0 دست یافت و نقش مهاجم ایرلندی در این پیروزی به قدری پررنگ بود که بتوان تراکتورسازی را مدعی قهرمانی قلمداد کرد.

تیم تراکتورسازی در هفته هشتم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان صف آرایی کرد و موفق شد این تیم را با نتیجه 6 بر 0 از پیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی تراکتورسازی در این بازی 4 گل به ثمر رساند تا بدون شک تا بدین جای کار بهترین خرید خارجی این فصل لیگ برتر لقب گیرد. او حتی از لوسیانو ادینهو هم بهتر نشان داده و با وجود او و مربی بادانشی همچون محمد تقوی می‌توان گفت تراکتورسازی به عنوان مدعی جدید قهرمانی قد برافراشته است. استوکس حالا با 7 گل بهترین گلزن لیگ هجدهم است و باید دید روند گلزنی‌های مرد استوک طلایی تبریز در دیدارهای بعدی نیز ادامه خواهد داشت یا خیر!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۲۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردی دیگر برای گواردیولا در لیگ برتر؛ ۱۵۰ بازی خانگی و ۷۸٪ پیروزی

دیدار منچسترسیتی و لوتون تاون در هفته ۳۳ لیگ برتر انگلیس ۲۰۲۳/۲۴ با برد ۵-۱ سیتیزن ها خاتمه یافت.

به نقل از اوپتا؛ پپ گواردیولا از مرز ۱۵۰ بازی خانگی به عنوان سرمربی منچسترسیتی در لیگ برتر عبور کرد. او در این ۱۵۰ بازی خانگی به ۱۱۷ برد رسیده و رکورد ۷۸٪ برد در دیدارهای خانگی لیگ برتر را به ثبت رسانده است. در‌ بین سرمربیانی که +۱۰ بازی خانگی را در تاریخ لیگ برتر تجربه کرده اند، گواردیولا بهترین رکورد را در اختیار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه
  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 
  • جدایی قطعی آنتونی مارسیال از منچستریونایتد در پایان فصل جاری
  • حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • ستاره ملی پوش سپاهان دور از روزهای اوج
  • آشنایی با ۵ گلزن برتر تاریخ فوتبال؛ از رده باشگاهی تا تیم ملی (+عکس)
  • نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر
  • پیام هالند به رقیبان سیتی در راه قهرمانی
  • رکوردی دیگر برای گواردیولا در لیگ برتر؛ ۱۵۰ بازی خانگی و ۷۸٪ پیروزی
  • روزهای خوب پرسپولیس با اوسمار ویرا؛ 2.44 امتیاز به ازای هر بازی