Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@13:42:13 GMT

فیلم|کرنر عجیب و منجر به گل نساجی که با تشخیص داور مردود شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۲۲۱۱۰

فیلم|کرنر عجیب و منجر به گل نساجی که با تشخیص داور مردود شد

‍‍‍‍‍‍

تیم نساجی مازندران در نیمه نخست دیدار مقابل سایپا گلی به ثمر رساند که داور مسابقه آن را مردود اعلام کرد. ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم نساجی مازندران در دقیقه 43 دیدار مقابل سایپا صاحب ضربه کرنری شد که این ضربه کرنر با تاکتیکی جدید تبدیل به گل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال داور مسابقه این گل را مردود اعلام کرد تا باعث اعتراض شدید جواد نکونام، سرمربی تیم نساجی شود.

در این صحنه ابتدا امید سینگ بازیکن شماره هفت تیم نساجی مازندارن روی نقطه کرنر ضربه آرامی به توپ می‌زند تا ضربه اول را به توپ زده باشد. پس از آن محمد میری، بازیکن شماره 19 نساجی آرام نزدیک توپ می‌شود و پس از حرکت با توپ و بدون ایجاد مزاحمت بازیکنان سایپا، توپ را ارسال می‌کند که همین ارسال تبدیل به گل می‌شود. البته داور مسابقه این گل را مردود اعلام می‌کند که در ادامه اعتراض جواد نکونام را به دنبال داشت. سرمربی تیم نساجی معتقد بود که پیش از ارسال میری، دیگر بازیکنش به توپ ضربه زده است.

فیلم این کرنر تیم نساجی را در زیر مشاهده می‌کنید:

آنطور که در فیلم پیداست، پس از اینکه سینگ ضربه‌ای را به توپ می‌زند، یکی از بازیکنان تیم سایپا نیز که کنار زمین مشغول گرم کردن است متوجه این تاکتیک می‌شود. بازیکن سایپا به بازیکنان هم تیمی‌اش اعلام می‌کند که ضربه کرنر را زده‌اند، اما گویا کسی متوجه این موضوع نشد. با این حال داور مسابقه تشخیص داد که ضربه کرنر تیم نساجی مردود بوده که در این خصوص باید کارشناسان داوری نظر بدهند.

انتهای پیام/

R35347/P1015145/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت آزادی از نخستین تجربه ملی (+عکس)

با نگاه ویژه امیر قلعه‌نویی به بازیکنان جوان و درخشان لیگ برتر ایران، تعدادی از بازیکنان برای نخستین بار طعم بازی و اردوی ملی را چشیدند‌.

به گزارش ورزش سه، یکی از همین بازیکنان محمدرضا آزادی ۲۴ساله بود که پس از بازی‌های خوب در نساجی در پایان سال ۱۴۰۲ در اسکواد تیم ملی قرار گرفت.

آزادی در بازی دوم فروردین مقابل ترکمنستان به عنوان یار تعویضی نخستین بازی ملی خود را چشید. او امروز به تمرینات نساجی بازگشت و نخستین تمرین خود در سال جدید با این تیم را پشت سر گذاشت.

هواداران نساجی روی محمدرضا آزادی در بازی‌های حساس باقی مانده حساب ویژه‌ای می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازگشت آزادی از نخستین تجربه ملی (+عکس)
  • حلال و و حرام غذا‌های دریایی را چگونه تشخیص دهیم؟ + فیلم
  • آمار عجیب در لیگ عربستان: 100 ضربه پنالتی!
  • قرآن، تمام تبعیض‌های نژادی، حزبی و قومی را مردود می‌شمارد
  • اتفاق عجیب در لیگ آزادگان؛ داور نیش صدرنشین لیگ یک را کشید!
  • ضربه وینیسیوس جونیور به کمر آیمریک لاپورت؛ حرکت عجیب ستاره برزیلی و درگیری با مدافع اسپانیا / فیلم
  • ◄ بده و بستان عجیب بین دو کامیون ساز بزرگ و باسابقه ایران!
  • مربی تونس تقلب پنالتی رساند (عکس)
  • اخطار عجیب کنعانی، خطا هم نبود!
  • علیرضا رضایی از لیست نساجی کنار گذاشته شد