Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@16:53:08 GMT

خبر خوش برای خریداران خودرو‌های پژو ۲۰۰۸ و C. ۳

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۲۲۱۳۲

به گزارش اکوفارس به نقل از ایسنا، رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی اعلام کرد با تامین شدن قطعات مورد نیاز، تمام خودرو‌های پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن C. ۳ که پیش از این پیش‌فروش شده‌اند تولید و تحویل خریداران خواهد شد.

محمدرضا نجفی‌منش در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از برجام و ورود خودروسازان بین‌المللی به ایران، ایران‌خودرو همکاری با پژو و سایپا همکاری با سیتروئن را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که این دو خودروساز فرانسوی برای ورود به بازار ایران ملزم به سرمایه‌گذاری در ایران شدند، خاطرنشان کرد: به دنبال آن در گام اول همکاری مشترک خودروسازان ایرانی و فرانسوی، دو خودروی پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن C. ۳ به خطوط تولید آمده و تعداد قابل توجهی از این خودرو‌ها پیش‌فروش شد.

رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی ادامه داد: با این حال پس از خروج آمریکا از برجام با فشار‌های غیرقانونی این کشور به شرکت‌های بین‌المللی، دو شرکت پژو و سیتروئن مجبور به تعلیق فعالیت‌های خود در ایران شدند.

وی افزود: با وجود تعلیق فعالیت پژو سیتروئن در ایران، براساس جدیدترین اخبار به دست آمده تمام قطعات لازم برای تولید خودرو‌های پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن C. ۳ پیش‌فروش شده در گذشته، تامین شده و در آینده این خودرو‌ها تولید و تحویل خریداران خواهد شد.

نجفی‌منش با بیان این که مسولان پژو سیتروئن به دلیل سرمایه‌گذاری انجام داده در ایران بسیار علاقه‌مند به ادامه فعالیت‌های خود در ایران هستند، تصریح کرد: در این زمینه مسئولان این خودروسازان فرانسوی به دنبال راهکاری هستند تا بتوانند همکاری با خودروسازان داخلی را ادامه دهند؛ هرچند که فعلا فعالیت آن‌ها در ایران معلق است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- حسین محمدی با بیان این که هلدینگ ایسیکو، ارتقای کیفیت در ارایه تمامی خدمات چند وجهی، صنعتی و لجستیکی را محور فعالیت‌های خود قرار داده است، افزود: به منظور توسعه پایدار کیفیت خدمات و با هدف تسریع و تمرکز در ارتقا و استمرار بهبود کیفیت، ساختار مدیریت کیفیت با تیمی متخصص و مجرب برای اولین بار در صنعت خودرو کشور در این شرکت ایجاد شد.

روابط عمومی ایسیکو اعلام کرد، وی افزود: از دستاوردهای کلان و مورد انتظار برنامه‌های امسال می‌توان به ارتقای تضمین کیفیت خدمات لجستیکی، کاهش و بهینه‌سازی هزینه‌های کیفی لجستیک، کاهش زمان انتظار تحویل کالا (ورق، قطعه، بدنه رنگ شده، خودرو) و کاهش توقفات ناشی از خدمات لجستیکی اشاره کرد. 

محمدی با اشاره به فعالیت‌هایی که در راستای ارتقای کیفیت خدمات در سال ۱۴۰۲ در این شرکت انجام شده، گفت: سال گذشته چشم‌انداز و نقشه راه کیفیت در شش گام طراحی شد که پیرو آن برنامه‌ها و پروژه‌های زیرساختی نیز تعریف و اجرایی شد. 

وی گفت: به منظور رشد متوازن و حرکت به سمت تعالی، به صورت مستمر عارضه‌ها و نقاط قابل بهبود را شناسایی و پروژه های کیفی را بر اساس آن برنامه‌ریزی و عملیاتی می‌کنیم.

گفتنی است، شرکت ایسیکو به عنوان متولی ارایه خدمات متنوع و گسترده لجستیکی در صنعت خودرو کشور خدماتی نظیر حمل و نقل ریلی، هوایی، دریایی و جاده‌ای و ... را به شرکت‌های بزرگ صنعتی ارایه می‌دهد.

از دیگر فعالیت‌های این شرکت می‌توان به خدمات متنوع فنی و تخصصی نظیر انبارداری و سنکرون، کراس داکینگ (انبار عبوری)، تعمیرات و نگهداری تجهیزات سبک و سنگین لجستیکی، طراحی، ساخت و مدیریت گردش پالت (ظروف حمل) اشاره کرد. 

دیگر خبرها

  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • خطوط ناخوانا در واگذاری سرخابی‌ها!
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | تقویت همکاری‌های امنیتی ایران و پاکستان از اهداف سفر رئیسی