Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر ۹۳ ساله مالزی در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت که «وضعیت جهان نسبت به ۱۵ سال پیش بسیار بدتر شده است».

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «ماهاتیر محمد» نخست وزیر مالزی ­با انتقاد از تشدید ناآرامی‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در سرتاسر جهان گفت که از ابتدای قرن حاضر وضعیت جهانی تنها وخیم‌تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تریبیون، نخست وزیر ۹۳ ساله مالزی روز جمعه خطاب به مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت که در آخرین سخنرانی خود در این مجمع به سال ۲۰۰۳ «از اینکه جهان مسیر خود را گم کرده بود، ابراز تأسف کرده است».

وی که سال جاری میلادی بار دیگر به عرصه سیاسی بازگشته است، می‌گوید که «وضعیت جهان نسبت به ۱۵ سال پیش بسیار بدتر شده است».

وی با اشاره به جنگ تجاری میان چین و ایالات متحده گفت که «الباقی جهان در حال رنج بردن است».

ماهاتیر محمد از نحوه برخورد دولت میانمار با اقلیت مسلمان روهینگیایی انتقاد کرد و سایر کشور‌های جهان را به قصور در اقدام بموقع متهم کرد.

وی در بخشی از سخنان خود از رهبران جهان پرسید: «کشور‌ها مستقل هستند، اما آیا این به آن معناست که آن‌ها از حق قتل عام کردن ملت خود برخوردارند؟»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ماهاتیر محمد مالزی اوضاع جهان سازمان ملل مجمع عمومی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از مهمانان خاص و پوشش متفاوت‌شان در حرم امام خمینی

تصاویری از حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش جماران، «کیلم دو تامبلا» نخست وزیر بورکینافاسو و هیأت همراه عصر دیروز سه شنبه، با حضور در حرم امام خمینی به بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد.

تصاویری از استقبال سیدحسن خمینی از این هیات را منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • هاآرتص: تحریم مردمی رستوران‌های اسرائیلی را ورشکست کرد
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون
  • نویسنده اسرائیلی: پیروزی در رفح در انتظار ما نیست/ نتانیاهو از ترس فلج شده است
  • تصاویر جنجالی بی‌احترامی اردوغان به نخست وزیر هلند
  • تصاویری از مهمانان خاص و پوشش متفاوت‌شان در حرم امام خمینی
  • اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد+ فیلم
  • اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد جدید می‌خرد
  • حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد