Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد منافی در رابطه با دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال اظهارداشت: در واقع دربی 88 بازی کسل‌کننده و بدون برنامه‌ای بود. فکر می‌کنم چه هوادارانی که در ورزشگاه بودند و چه آنهایی که در خانه این دیدار را تماشا کردند، از این بازی لذت نبردند.

وی ادامه داد: بازی دربی هیچ بار فنی‌ای نداشت. دو تیم در نیمه اول حتی یک موقعیت گل هم نداشتند و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می‌شد از طرفی تعداد خطا‌ها بسیار بالا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوندگی دو تیم خوب بود، اما هیچ موقعیت گلی خلق نکردند. چه علیپور و چه منشا در پرسپولیس و چه باقری و تبریزی در استقلال در نیمه اول موقعیت گلی برایشان ایجاد نشد.

منافی با اشاره به عملکرد پرسپولیس در فاز دفاعی گفت: بازی قبلی می‌دیدیم استقلال از سمت راست و وریا غفوری بسیار پر کار بود اما در این بازی بازیکنان پرسپولیس این منطقه را کاملاً پوشش داده بودند و استقلالی‌ها نتوانستند کار مفیدی انجام بدهند. در هر صورت چیز خاصی در نیمه اول از دو تیم ندیدیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در رابطه با نیمه دوم دربی خاطرنشان کرد: نیمه دوم تا دقیقه ۷۰ مانند نیمه اول دنبال می‌شد اما در ادامه پرسپولیس بهتر از استقلال کار کرد. زمانی که عالیشاه به زمین آمد در چند صحنه از سمت چپ ارسال داشت ولی این موقعیت‌ها هم منجر به گل نشد.

وی افزود: شرایط استقلال به گونه‌ای بود که همه فکر می‌کردند این تیم نیاز مبرمی به ۳ امتیاز دربی دارد. به هرحال استقلال هم از نظر جدولی و هم روحی و روانی شرایط آرمانی ندارد اما دیدیم برای این بازی هیچ برنامه‌ای نداشت.

منافی با اشاره به دیدار پرسپولیس مقابل السد گفت: فکر می‌کنم با وجود اینکه پرسپولیس ۵ روز بعد این دیدار یک بازی سنگین با السد دارد، کمی بهتر از استقلال بازی کرد و شرایط بهتری در زمین داشت. یکی از دلایل محتاط بازی کردن این تیم هم همین موضوع است. به نظر من پرسپولیس با این تساوی چیزی را از دست نداده است، اما استقلال با کسب یک امتیاز، بیشتر متضرر شد.

وی ادامه داد: فکر می‌کردیم با یک بازی هجومی از طرف استقلال مواجه شویم، ولی در جریان بازی چنین اتفاقی رخ نداد. حیف شد این همه هوادار هم برای این بازی کسل‌کننده و بی‌برنامه به استادیوم رفتند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد دیدار این تیم مقابل السد خاطرنشان کرد: بازی‌های آسیایی شرایط خیلی متفاوتی دارد. فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا همین بازی با السد باشد چون تیم حریف، تیم بسیار خوبی است.

منافی افزود: پرسپولیس شب گذشته بازی سنگینی را پشت سر گذاشته و امیدوارم از نظر روحی و روانی و فیزیکی برای بازی با السد آماده شود چون شرایط جوی قطر مصاف با این تیم را سخت‌تر می‌کند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با پیش‌بینی خود برای دیدار با السد گفت: برانکو کار آسانی ندارد و این را خود او، بازیکنان و هواداران پرسپولیس می‌دانند. باید با یک بازی حساب‌شده و با برنامه در قطر حاضر شویم. اگر بتوانیم در خانه السد امتیاز کسب کنیم نتیجه‌ای بسیار عالی محسوب می‌شود اما باید حواسمان باشد اگر هم باختیم با بیش از یک گل نبازیم که بتوانیم در بازی برگشت و ورزشگاه آزادی جبران کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان باید حرفه‌ای عمل کنند و برانکو حواسش باشد که با یک بازی حساب‌شده و با برنامه جلو برویم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی پرسپولیس استقلال پوشش باشگاه پرسپولیس زمین روحی و روانی لیگ قهرمانان آسیا قطر ورزشگاه آزادی استقلال پرسپولیس برانکو جواد منافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال

محمد اشرفی در حین مسابقه درگذشت.

طرفداری | فوتبالیست پیشکسوت جان خود را در حین مسابقه دوستانه از دست داد.

در یک اتفاق ناگوار، در جریان مسابقه فوتبال پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان که در یکی از محلات تهران برگزار می‌شد، محمد اشرفی، بازیکن تیم تهرانجوان، در اثر ایست قلبی درگذشت.

این اتفاق در حالی رخ داد که هیچ آمبولانسی در محل مسابقه حضور نداشت و با وجود تلاش‌های پزشکیار حاضر در زمین، متاسفانه اشرفی جان خود را از دست داد.

عدم حضور آمبولانس و تجهیزات پزشکی در محل مسابقه، سهل‌انگاری مسئولان برگزاری را به وضوح نشان می‌دهد. این موضوع بار دیگر اهمیت توجه به مسائل ایمنی در برگزاری مسابقات ورزشی، به خصوص در رده‌های سنی بالاتر، را گوشزد می‌کند.

مرگ این پیشکسوت فوتبال، بار دیگر داغ فقدانی دیگر را بر جامعه ورزش ایران نهاد. لازم است مسئولان امر در مورد این اتفاق ناگوار بررسی‌های لازم را انجام داده و از تکرار چنین حوادثی جلوگیری کنند.

رسانه طرفداری درگذشت محمد اشرفی پیشکسوت تیم ایرانجوان را به اهالی ورزش تسلیت می گوید.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس