Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@03:46:07 GMT

جشن تولد سوپر استار هالیوود در آسمان! +فیلم

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۲۳۷۸۸

جشن تولد سوپر استار هالیوود در آسمان! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سوپراستار سینمای آمریکا تولد 50 سالگی اش را به شکلی خاص و ویژه جشن گرفت. "ویل اسمیت"، روز گذشته با پریدن از یک هلیکوپتر بر فراز "دره کنیون" روز تولدش را جشن گرفت و همچنین مبالغی را برای یک خیریه جمع آوری کرد.

در ویدئویی که دقایقی پیش از پریدن اسمیت از داخل هلیکوپتر بر فراز دره کنیون در شمال آریزونای آمریکا تهیه شده است او را در حالی که استرس زیادی دارد و نگران است نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لحضاتی بعد او در این ویدئو در حالی که از هلیکوپتر بر فراز این دره بصورت وارونه آویزان است در حالی که فریاد می زند می گوید: " واقعا لذتبخشه، واقعا زیباست."

در لحظه پریدن اسمیت از هلیکوپتر همسر و فرزندانش نیز در پایین دره حضور داشتند. این برنامه بصورت مستقیم از یوتیوب پخش می شد. این بازیگر پس از فرود به زمین این تجربه را بسیار هیجان انگیز توصیف کرد. او در صحبت با همکارش "آلفونسو ريبيرو " گفت :" من سخنران قهاری نسیتم که بتوانم آنچه را که تجربه کردم توصیف کنم ، فقط می توانم بگویم بین رهایی و لذت یک ارتباط واقعی وجود دارد. به عقیده من ترس مانند یک قفس است که فرد را در دام می اندازد."

اسمیت افزود : "پدرم حدود 1 سال پیش درگذشت و واقعیت این است که رویارویی با مرگ موجب می شود تا شما آزادانه تر زندگی کنید. این رهایی لذت بخش است. زندگی سخت و دشوار است. ممکن است آزار ببینید و قلب شما بشکند. شاید شغل خود را از دست بدهید. اما شما باز هم تلاش می کنید. "

گفتنی است؛ اوایل امسال آدمین اکانت یوتیوب "Yes Theory challenge" این بازیگر را به چالش پرش به منظور جمع آوری پول برای یک بنیاد خیریه ( Education Cannot Wait) دعوت کرد. این بیناد خیریه هزینه های تحصیلی دانش آموزان در سراسر جهان را که تحت تاثیر جنگ، بحران و حوادث طبیعی قرار می گیرند تامین می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

کمک سوپراستار هالیوود به بنیاد خیریه با پریدن از هلیکوپتر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا جذاب ترین ها آمریکایی بازیگر هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۳۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدلکار افسانه‌ای «مکس دیوانه» و بیش از ۱۰۰ فیلم در تصادف با درخت جان باخت

مهر نوشت: گرنت پیج بدلکار مشهور استرالیایی فیلم‌های «مکس دیوانه» و بیش از ۱۰۰ فیلم دیگر در ۸۵ سالگی جان باخت.

به گزارش ددلاین، گرنت پیج، نماد بدلکاری استرالیا که هماهنگی بدلکاری فیلم اصلی «مد مکس» و پیش درآمد فیلم بعدی آن «فیوریوسا» را برعهده داشت و در بیش از ۱۰۰ فیلم و سریال تلویزیونی کار کرده بود، روز پنجشنبه در یک تصادف رانندگی درگذشت. او ۸۵ سال داشت.

پسرش، لروی پیج به دیلی میل استرالیا گفت پدرش هنگام رانندگی و نزدیک خانه خود، با درخت برخورد کرد. وی افزود: او با روحیه بسیار بالایی درگذشت و بسیار با انگیزه و خیلی خوشحال بود.

پیج که اسطوره سینمای استرالیا محسوب می‌شود، با هموطنش جورج میلر کارگردان برنده اسکار در فیلم اکشن کلاسیک «مکس دیوانه» در سال ۱۹۷۹ هم‌کاری کرد. با این فیلم بود که جهان با مل گیبسون آشنا شد.

او به عنوان هماهنگ کننده بدلکاری در آن فیلم هیجان‌انگیز پسا آخرالزمانی و همچنین دنباله دوم آن «مکس دیوانه آن سوی تاندردوم» در سال ۱۹۸۵ که تینا ترنر نیز در آن نقش آفرینی کرد، کار کرد. این بدلکار همچنین در فیلم بعدی میلر «فیوریوسا: افسانه مد مکس» که پیش درآمدی بر داستان‌های مدمکس است، کار کرد. این فیلم قرار است ماه مه در جشنواره کن نمایش داده شود.

پیج که سال ۱۹۳۹ در آدلاید به دنیا آمد، کار خود را اواسط دهه ۱۹۷۰ آغاز کرد و در «مردی از هنگ کنگ» با بازی جیمی وانگ یو و جورج لازنبی که یک بار در نقش جیمز باند بازی کرده بود، اجرای بدلکاری را برعهده داشت. این فیلم که در آمریکا با نام «اژدها پرواز می‌کند» اکران شد، از فیلم‌هایی است که کوئنتین تارانتینو به عنوان فیلم محبوبش از آن یاد کرده است.

پیج در ده‌ها پروژه دیگر از جمله فیلم سال ۱۹۷۸ «آرزوی مرگ با صدای ۱۲۰ دسی‌بل» که در آن نقش خودش را بازی کرد، کار کرد. او همچنین یکی از محورهای مستند سال ۲۰۰۸ با عنوان «نه کاملاً هالیوود: داستان ناگفته بهره برداری» بود که به نویسندگی و کارگردانی مارک هارتلی بر فیلم‌های موج نو و کم‌هزینه دهه ۱۹۷۰ استرالیا تمرکز داشت. تارانتینو، میلر، جیمی لی کرتیس و دنیس هاپر از جمله افرادی هستند که در این فیلم با آنها صحبت شده است.

در این فیلم، برایان ترنچارد اسمیت، فیلمساز، درباره پیج می‌گوید: او کسی است که با او می‌توانید از ماشین‌ها بپرید، از صخره‌ای که در آتش می‌سوزد به آب بپرید و با کوسه بجنگید.

پیج چهره اصلی فیلم مستند «عجایب خطرناک» به کارگردانی ترنچارد اسمیت بود که بر حرفه افسانه‌ای بدلکار متمرکز بود. پیج رابطه کاری طولانی‌مدتی با این کارگردان داشت و در بسیاری از فیلم‌های او حضور داشت.

ترنچارد اسمیت به دوستش پیج ادای احترام کرد و نوشت: او می‌توانست اکشن و بزن بزن هالیوودی را ارایه کند. گرنت پیج، بدلکار پیشگام استرالیا و دوست من در طول پنجاه و دو سال بود. به شدت دلتنگ او خواهم شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فرآیند ساخت هواپیما‌های مدرن در کارخانه بوئینگ؛ مونتاژ هلیکوپتر سبک (فیلم)
  • روایت ویل اسمیت از احساسش پس از قرآن خواندن
  • ماجرای لقب هالیوود-راک در WWE چیست؟
  • (ویدئو) ام ۱۳۴ مینی گان؛ سلاحی که آمریکایی‌ها به آن هیولا می‌گویند
  • هتریک گلر فولاد خوزستان در سوپر واکنش
  • (تصاویر) سلبریتی‌های ثروتمند هالیوود که برای خرید خانه وام گرفته‌اند
  • استایل شیک سوپر استار زن سینمای ایران با کیف ۱۲۰ میلیونی! | تصویر
  • بدلکار افسانه‌ای «مکس دیوانه» و بیش از ۱۰۰ فیلم در تصادف با درخت جان باخت
  • بدلکار افسانه‌ای در تصادف با درخت جان باخت
  • از پریدن در اقیانوس تا ذوب کردن سرب؛ نگاهی به رسوم عجیب سال نو در جهان