Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری جعفر آل محمد روستای نصیرایی شهرستان میناب از برگزاری سومین همایش علمی آموزشی سیدالساجدین از سری برنامه های استانی هشتمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، در این کانون خبرداد.

مرتضی چمل نژاد مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری جعفر آل محمد روستای نصیرایی شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در هرمزگان عنوان کرد: در آستانه برگزاری هشتمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) و از سری برنامه های بخش استانی این کنگره، سومین همایش علمی آموزشی سیدالساجدین با حضور دکتر فضیل ریال از اندیشمندان کشور الجزایر در روستای نصیرایی و شهرستان میناب برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی، تبیین سیره و تبلیغ و نشر معارف امام سجاد(ع)، معرفی آثار ارزشمند و گرانسنگ آن حضرت ازجمله صحیفه سجادیه و رساله الحقوق را ازجمله اهداف برگزاری این همایش برشمرد و افزود: همایش سیدالساجدین در 2 بخش «نشست ها و کارگاه های آموزشی» و «نشست علمی» در سطح شهرستان میناب و روستاهای بخش مرکزی برگزار خواهد شد.

این فعال فرهنگی اضافه کرد: برگزاری نشست های آموزشی با فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان میناب، کارگاه های آموزشی با طلاب حوزه های علمیه خواهران و برادران شهرستان میناب، نشست بصیرتی با دانشجویان دانشگاه های میناب، گفتمان های دینی با اعضاء کانون های مساجد روستاهای تمبانو و نصیرایی و نوبند، از جمله برنامه های آموزشی این همایش است که با حضور حجت الاسلام بلوکی از مدرسین بین المللی برگزار می شود.

چمل نژاد از سخنرانی دکتر فضیل ریال از اساتید دانشگاه و اندیشمند کشور الجزایر در جمع عزاداران امام سجاد(ع) در مسجد جامع امام خمینی(ره) شهر میناب و همچنین حسینیه روستای نصیرایی به عنوان بخش دیگری از برنامه های همایش نام برد.

وی افزود: برگزاری مسابقه حفظ چهل حدیث از امام سجاد(ع) برای دانشجویان دانشگاه های میناب، دیدار با خانواده شهداء و جانبازان، توزیع نان نذری به نام امام سجاد(ع)، برگزاری ایستگاه های صلواتی سجادیه وعزاداری های سنتی از دیگر برنامه های این همایش است.

برپایه این گزارش؛ بیش از 500 عنوان برنامه با حضور مبلغین مرکز تخصصی صحیفه سجادیه در بخش استانی هشتمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) ویژه هرمزگان از امروز شنبه(7 مهر) به مدت 7 روز برگزار می شود.

گفتنی است؛ هشتمین کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) 23 محرم با حضور اندیشمندان مسلمان و سایر ادیان از سوی دبیرخانه کانون های مساجدهرمزگان و با حمایت دفتر نماینده ولی فقیه در استان و استانداری هرمزگان، ستاد عالی کانون های مساجد کشور و سایر نهادهای فرهنگی و به میزبانی استان هرمزگان در بندرعباس برگزار می‌شود.

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: دفاع مقدس حادثه تروریستی اهواز هفته دفاع مقدس وزیر بهداشت نماز جمعه شیراز خطبه نماز جمعه مشکلات اقتصادی اربعین حسینی آیت الله مکارم شیرازی کنگره بین المللی امام سجاد ع شهرستان میناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان نایین گفت: دوره آموزشی تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر استان اصفهان به میزبانی نایین با هدف تربیت مربی برای تحقق و پیشرفت شعار هر خانواده یک امدادگر برگزار شد.

محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: دوره آموزشی تربیت مربی کمک‌های اولیه کد ۳ به مدت ۶ روز و به مدت ۴۸ ساعت از روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه با هدف ارتقای سطح دانش فراگیران و تأمین مربیان مورد نیاز استان اصفهان به میزبانی شهرستان نائین برگزار شد.

وی ادامه داد: ۲۹ نفر از فراگیران که در آزمون ورودی موفق به کسب امتیاز مورد نیاز شده‌اند در این دوره شرکت کردند و در نهایت فراگیرانی که با موفقیت آزمون نهایی را سپری کرده‌اند به عنوان مربی در جمعیت شناخته می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین تاکید کرد: به دلیل اینکه دانش آموختگان و مربیان جمعیت هلال احمر همواره در سطح عموم جامعه به تدریس مفاهیم و دروس کمک‌های اولیه و امدادرسانی در مواقع بحرانی مشغول هستند، لذا ضروری است افراد شرکت کننده در دوره‌های آموزشی هلال احمر با لحاظ تمامی ملاک‌های ارزشیابی نمره قبولی بگیرند.

زمانی افزود: مربیان این دوره، قادر خواهند بود دوره امداد و کمک‌های اولیه را تدریس نمایند و در تحقق و پیشرفت شعار هر خانواده یک امدادگر کمک اساسی برای جمعیت باشند.

کد خبر 749108

دیگر خبرها

  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند/ ضرورت الگوگیری از نظام آموزشی امام صادق(ع)
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه