Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: همه ساله بین هزارو۵۰۰ تا ۴ هزار نفر از ائمه جماعت مدارس تحت پوشش دوره های آموزشی قرار می گیرند.

«محمدرضا مسیب زاده» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان درباره ی فعالیت های اداره کل قرآن، عترت و نماز گفت:طرح ساماندهی ائمه جماعت روحانی با عنوان «کلید رضوان» را اجرا کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور سامانه ای با هدف جذب و ساماندهی ائمه جماعت روحانی و اعزام آن ها به مدارس کشور با هدف اقامه هرچه با شکوهتر نمازجماعت مدارس راه اندازی شده است.

 

مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش افزود: با همکاری نهادهایی چون ستاد اقامه نماز و سازمان تبلیغات اسلامی، امام جماعات مدارس به دوره های آموزشی اعزام می شوند.

 

وی ادامه داد: این دوره ها به صورت متمرکز کشوری یا استانی برگزار می شود و همه ساله بین هزار و 500 تا 4 هزار نفر از ائمه جماعت مدارس تحت پوشش این آموزش  های قراگرفته وگواهی پایان دوره دریافت می کنند.

 

وی بیان کرد: همچنین با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه و ستاد های اقامه ی نماز مبلغین مجربی به مدارس اعزام می شود.

 

مسیب زاده از توانمند سازی اولیا نیز خبر داد و گفت: طی طرح «خانواده مطهر» برنامه راهکارهای عملی برا پیشگیری از آسیب های اجتماعی از طریق توسعه فرهنگ اقامه نماز و ار تباط و پیوند بین خانه، مدرسه و مسجد و پاسخگویی به شبهات ومسائل از طریق جلسات اولیت در سطح مدارس صورت می گیرد.

 

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: دفاع مقدس مشکلات اقتصادی وزیر بهداشت علی لاریجانی نماز جمعه حادثه تروریستی اهواز هفته دفاع مقدس خطبه نماز جمعه ارتش اینفوگرافی قرآنی ائمه جماعات وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۴۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق (ع) در حرم مطهر شاهچراغ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) گفت: به مناسبت ٢٥ شوال، سالروز شهادت امام صادق (ع) ، امروز و فردا ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین آقامیری پیرامون فضائل و مناقب این امام همام سخنرانی و مهدی سروری، ضمن قرائت دعای کمیل، مرثیه‌سرایی می‌کند.
امیرعباس حقیقی‌نیک افزود: شنبه ۱۵ اردیبهشت هم، ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت ف ساعت ۹ صبح، در قالب دسته‌های عزاداری به سمت این بارگاه منور، حرکت می‌کنند و ساعت ۱۱ در شبستان امام خمینی این حرم مطهر به سوگواری می‌پردازند.
حقیقی‌نیک گفت: سخنران و مداح این مراسم حجت‌الاسلام محمدحسین حدائق و سیدحسین فتح اللهی هستند.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) گفت: در ظهر شهادت، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، اکبر افخمی و در شام شهادت بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، سیدمحسن رسولی، مرثیه‌سرایی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • اعلام ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق (ع) در حرم مطهر شاهچراغ
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند
  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود