Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: از همه دانشجویان می خواهم که خود را برای کارهای بزرگ آماده کنند و به صورت تک بعدی تنها به فکر درس خواندن نباشید؛ بلکه مهارت هم کسب کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اصغر مولوی، رئیس دانشگاه حکیم سبزواری در سخنرانی خود در آیین استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه حکیم سبزواری گفت: بی شک بالا بردن کیفیت آموزش و پژوهش و ارائه خدمات مطلوب تر به واسطه ی دارا بودن اساتید برجسته فعال، دانشجویان با انگیزه و خلاق و تقویت همکاری های بین المللی محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مولوی با اشاره به اینکه دانشگاه حکیم سبزواری از نظر کیفیت آموزش و پژوهش وضعیت مطلوبی دارد، به خروجی های خوب آموزشی این دانشگاه اشاره کرد و افزود: قبولی بیش از۸۰۰ دانشجوی دانشگاه در آزمون ارشد و کسب سه رتبه تک رقمی دراین آزمون، همچنین کسب چهار رتبه برتر المپیاد دانشجویی خود نشان دهنده این مهم است.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری دریافت بیش از ۳۰ گرنت بین المللی توسط اساتید دانشگاه از موسسات و دانشگاه های معتبر دنیا، دارا بودن دو محقق سرآمد الف بنیاد ملی نخبگان و ۱۶ محقق پسادکتری، کسب دو جایزه نخل آکادمیک توسط اساتید دانشگاه، انعقاد بیش از ۶۰ قرارداد ارتباط با صنعت و جامعه و اخذ ده بورس تحصیلی از دانشگاه پاریس ۱۳ را از جمله افتخاراتی که دانشگاه حکیم سبزواری در چندسال اخیر کسب کرده است، برشمرد.

 

وی عنوان کرد: در رنگینگ بین المللی وضعیت خوبی داریم و همپای دانشگاه های خوارزمی، سیستان و بلوچستان و اراک حرکت می کنیم.

 

مولوی با تاکید بر اینکه دانشگاه ها باید به سمت کارآفرینی حرکت کنند، به راه اندازی دوره های مهارت آموزی در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: از همه شما دانشجویان می خواهیم که خود را برای کارهای بزرگ آماده کنید و به صورت تک بعدی تنها به فکر درس خواندن نباشید بلکه مهارت کسب کنید و علم و تجربه را موازی با هم دیگر در زندگی به کار ببنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه حکیم سبزواری دانشجویان برتر کسب علم مهارت آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشگاه‌های آمریکا

(تصاویر) تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشگاه‌های آمریکا

دیگر خبرها

  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • اجتماع دانشگاهیان دانشگاه یزد در حمایت از خیزش دانشجویان جهان
  • حمایت دانشگاهیان قم از جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه های استان مرکزی
  • مردود شدن لیبرالیسم در آزمون آزادی/محکومیت برخورد پلیس آمریکا
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • آکسیوس: ۶۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا بازداشت شده‌اند
  • (تصاویر) تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشگاه‌های آمریکا
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها