Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رضا منصوري مديرعامل شرکت چاپ و نشر بانک ملي ايران با بيان اينکه 80درصد کارت‌هاي بانکي مورد نياز کشور در اين شرکت توليد مي‌شود، اظهار داشت: هيچ گونه تاخيري در تحويل سفارشات وجود نداشته است.
به گزارش خبرگزاري آريا، رضا منصوري درباره اينکه گفته مي‌شود برخي از بانک‌ها درباره صدور کارت‌هاي هديه به مشکل برخورده اند، گفت: با توجه به پيش بيني‌هايي که از گذشته در بانک ملي انجام شده بود، ما هيچ مشکلي در تامين کارت‌هاي مورد نياز بانک ملي و ساير بانک‌هايي که کارت‌هاي خود را از اين شرکت تامين مي‌کنند، نداريم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي تاکيد کرد که اين شرکت تمامي‌کارت‌هاي مورد نياز بانک ملي و ساير بانک‌هايي که با آن کار مي‌کنند را از نظر کارت‌هاي بانکي و هديه تامين کرده است. مديرعامل شرکت چاپ و نشر بانک ملي ايران با بيان اينکه در 2ماهه اخير بيش از 18ميليون کارت بانکي سفارش داده شده است، اظهار داشت: از اين ميزان سفارش کارت، 4ميليون و 300هزار قطعه سفارش براي توليد کارت‌هاي بانکي و 2ميليون و 800هزار قطعه هديه کارت بوده است. منصوري خاطرنشان کرد که يک ميليون و 100هزار قطعه از کارت‌هاي صادر شده، کارت‌هاي هديه‌اي بوده که بانک ملي و ساير بانک‌ها سفارش داده بودند و در اختيار آنها قرار گرفته است.
مديرعامل شرکت چاپ و نشر بانک ملي تصريح کرد که هيچ گونه وقفه‌اي براي توليد يا در اختيار گذاشتن کارت‌هاي بانکي سفارش داده شده وجود ندارد.
منصوري در پاسخ به اين سوال که برخي از بانک‌ها مي‌گويند که نوسانات ارزي باعث شده تا قيمت کارت‌هاي هديه افزايش پيدا کند و صدور کارت‌هاي هديه با ارقام پايين تر از 100هزار تومان صرفه اقتصادي ندارد، اظهار داشت: البته نوسانات ارزي بر قيمت تمام شده تمامي‌کالاها از جمله کارت‌هاي بانکي بي تاثير نبوده ولي ميزان افزايش قيمت‌ها به اندازه نوسانات تورمي‌است. وي با تاکيد بر اينکه شرکت چاپ و نشر از گذشته پيش بيني‌هاي لازم براي توليد کارت‌هاي بانکي را داشته است، ادامه داد: بانک‌ها راه‌هاي ديگري براي جبران افزايش قيمت کارت‌هاي هديه دارند. وي ادامه داد: احتمال دارد يک يا 2بانک که از شرکت‌هاي ديگري اقدام به تهيه کارت‌هاي بانکي مورد نياز خود کرده بودند، به مشکل خورده باشند. مديرعامل شرکت چاپ و نشر بانک ملي ايران گفت که ظرفيت توليد کارت‌هاي بانکي در اين شرکت ماهانه 10ميليون کارت است که قابليت افزايش را داشته و به طور کامل مي‌تواند پاسخگوي نيازهاي بانکي باشد.
منصوري همچنين به موضوع همکاري اين شرکت با سازمان ثبت احوال براي صدور کارت‌هاي ملي هوشمند اشاره کرد و افزود: اين کارت‌ها در چندين مرکز مختلف در ايران توليد مي‌شود و توانايي توليد آنها در ايران از جمله در شرکت چاپ و نشر بانک ملي وجود دارد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی

 محمدعلی بخشی‌زاده، مدیر عامل این شرکت‌ دانش‌بنیان حوزه بانکی امروز در اولین گردهمایی مدیران مراکز نوآوری، گفت: بانک‌ها با توجه به ماموریت‌هایی که به آنها واگذار شده است، مدیریت و هدایت عملیات مالی را بر عهده دارند و با ظهور فناوری هوش مصنوعی همه بانک‌ها محکوم هستند که از فناوری‌های تولیدشده در شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این شرکت از سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را در حوزه فناوری‌های بانکی آغاز کرده است، افزود: این شرکت اولین کارخانه نوآوری هوشمندسازی در حوزه بانکداری است.

به گزارش ایسنا، بخشی‌زاده با اشاره به وضعیت خدمات بانکی هوشمند با تاکید بر اینکه استفاده از فناوری صرف نیاز مشتریان را برآورده نمی‌کند، اظهار کرد: با توجه به اینکه مشتریان در کنار خدمات بانکی نیازهای دیگری در حوزه‌هایی چون بیمه، لیزینگ، صرافی و غیره دارند، بنابراین لازم است که اکوسیستم مالی ایجاد شود که فرد زمانی که وارد این اکوسیستم می‌شود، همه خدمات را دریافت کند.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در ایجاد اکوسیستم مالی دانش‌بنیان، گفت: ما به عنوان ویترین کسب و کارهای دیجیتالی در این راستا در تلاش برای ایجاد سوپرمارکت مالی هستیم و سعی داریم زنجیره ارزش مشتریان را کامل کنیم.

وی با اشاره به دستاوردهای این شرکت در حوزه مالی، خدمات اعتباری را یکی از محصولات تولیدی این شرکت دانست و ادامه داد: نئوبانک از دیگر محصولات ما است و بر اساس آن وقتی فرد وارد پلتفرم خود می‌شود، کلیه خدمات بانکی و غیر بانکی را دریافت می‌کند.

وی افزود: ما در حال ایجاد نئوبانک در حوزه‌های صنعتی پتروشیمی و حمل و نقل هستیم.

بخشی‌زاده به همکاری این مجموعه با اداره امور مهاجرین و اتباع خارجی اشاره کرد و گفت: در این همکاری کارت‌هایی برای انجام کلیه خدمات برای اتباع خارجی صادر شده است.

وی همکاری با نظام وظیفه را از دیگر اقدامات این شرکت ذکر کرد و یادآور شد: در این همکاری پلتفرم ایجاد شده است تا مشمولین نظام وظیفه خدمات آموزشی برای اشتغال پس از خدمت نظام وظیفه دریافت کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی دوبرابر شد
  • افزایش دو برابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف تراکنش های غیرحضوری در شبکه بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان رسید
  • افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • انتشاردهندگان ۸۰درصد گازهای گلخانه‌ای جهان معرفی شدند/ آمریکا در صدر