Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@16:02:26 GMT

افزایش هولناک دمای زمین تا سال ۲۱۰۰

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۲۴۸۸۰

افزایش هولناک دمای زمین تا سال ۲۱۰۰

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، بر طبق گزارشی که توسط اداره ملی امنیت ترافیکی بزرگراه های آمریکا آماده شده، تا سال ۲۱۰۰ متوسط دمای کره زمین تا ۴ درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

در ادامه این گزارش تصریح شده که چنین پدیده ای به تغییرات گسترده زیست محیطی می انجامد و از جمله موجب مهاجرت های فراوانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در حال حاضر هیچ راه حلی وجود ندارد که بتوان تعداد زیادی از انسان هایی که به همین علت دچار مشکل می شوند را با حفظ امنیت و بدون مشکل جابجا کرد. بدین منظور تحولات زیادی در حوزه اقتصاد و فناوری ضروری است که هنوز شکل نگرفته اند.

انتشار گزارش یادشده انتقادها از دولت ترامپ به علت بی توجهی به پدیده گرمایش زمین را افزایش داده است. آمار منتشر شده در آمریکا نشان می دهد اگر شرکت های خودروسازی تغییرات اساسی در تولیدات بنزین سوز خود انجام ندهند میزان مجموع گاز دی اکسید کربن منتشر شده در جو کره زمین به ۸ میلیارد تن می رسد.

از جمله پیامدهای گرم شدن چهار درجه ای کره زمین عبارت است از: آب شدن کوه های یخی قطب جنوب، بالا آمدن سطح آب دریاها و غرق شدن بسیاری از شهرها و روستاهای ساحلی، نابودی بسیاری از زمین های کشاورزی، شکل گیری بحران غذایی و آوارگی و مرگ میلیون ها نفر در جهان.

کد خبر 4415174

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا قطب جنوب گرمایش زمین کوه یخ نوآوری تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری نانو امنیت اطلاعات فناوری فضایی اینترنت موبایل دانشگاه آزاد اسلامی هوشمندسازی صنعت خودروسازی واحد علوم و تحقیقات محمد جواد آذری جهرمی سرطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوای کرمانشاه

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، طی ساعاتی از امروز بعدازظهر، علاوه بر وزش باد و رشد ابر، ممکن است شاهد رگبارهای موقت و پراکنده‌ای از باران همراه با رعدوبرق، بخصوص در نیمه شرقی استان کرمانشاه باشیم.

وی افزود: از فردا (چهارشنبه) تا شنبه هفته آینده، به دلیل تقویت تدریجی شرایط پایدار، پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: از امروز تا روز شنبه، دمای هوای روزانه در غالب نقاط با روندی آرام افزایش می‌یابد.

کد خبر 6087041

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • افزایش دمای هوای کرمانشاه
  • لحظه هولناک تصادف ۲ بالگرد نظامی | ۱۰ سرنشین کشته شدند + فیلم
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی
  • افزایش 5 درجه ای دمای هوا درآذربایجان غربی
  • نخستین اطلس کامل تنها قمر زمین منتشر شد
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • کتاب صوتی «برزویه پزشک» منتشر شد/اقتباسی از داستان‌ کلیله و دمنه
  • خسارت ۲۱۰۰ میلیاردی سیلاب بلوچستان به بخش کشاورزی