Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، این دیدار دیشب در ورزشگاه تختی جم برگزار شد و نیمه اول این بازی با برتری پدیده به پایان رسید.

 در نیمه دوم دو تیم حملات فراوانی روی دروازه یکدیگر انجام دادند اما این پارس جنوبی جم بود که توانست به گل برسد و نتیجه را به تساوی بکشاند.

گل‌های این دیدار را یونس شاکری در دقیقه ۳۳ برای پدیده مشهد و مجید علیاری در دقیقه ۶۰ برای پارس جنوبی به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدیده با این تساوی ۱۷ امتیازی شد و صدر جدول را از سپاهان پس گرفت. پارس جنوبی هم ۹ امتیازی شد و در رده هفتم ایستاد.

سرمربی پارس جنوبی جم جمعه‌شب در پایان این دیدار گفت: نیمه دوم کل بازی دست ما بود و در خلق موقعیت هم خوب بودیم اما بدشانس و کم دقت بودیم در ضربات آخر شرمنده شدیم که نتوانستیم تماشاگران را با پیروزی خوشحال کنیم.

مهدی تارتار افزود: به صورت اتفاقی گل را دریافت کردیم. فوتبال بازی اشتباهات است و هر تیمی کمتر اشتباه کند می‌تواند برنده باشد.

 وی ادامه داد: در این دو سه سالی که اینجا بوده‌ایم دیده‌ایم که همیشه در حق ما اجحاف می‌شود. از داوران می‌خواهیم که اگر هواداران نجیب و اصیل یک تیم احترام نگه می‌دارند و چیزی نمی‌گویند، حق آن‌ها را بدهند و انتظار داریم داوران این مسئله را لحاظ کنند.

سرمربی پارس جنوبی جم بیان کرد: امیدواریم در حق ما اجحاف نشده باشد وگرنه دو امتیاز ارشمند را با اشتباه داوری از دست داده‌ایم.

تارتار گفت: برنامه‌های «شب‌های فوتبال» و «نود» باید عدالت را اجرا کنند. برای برخی از تیم‌ها به صورت مفصل روی آن‌ها تمرکز می‌کنند، ولی از ما حمایتی نمی‌شود. از نظر مالی مشکل داریم، ولی از دیگر نظر‌ها نیز باید حمایت شویم تا این تیم به سرنوشت دیگر تیم‌ها دچار نشود.

وی تصریح کرد: ما در هر دو جام با تمام وجود تلاش می‌کنیم و بازیکنان ما یک دست هستند و تفاوت چندانی بین بازیکنان ما نیست و کیفیت خوبی داریم و از همه نفرات استفاده می‌کنیم.

سرمربی پارس جنوبی جم در مورد انتقاد یک خبرنگار از عملکرد تیم پارس جم نیز گفت: ما تا الان بدون اینکه پول بگیریم عملکرد خوبی داشته‌ایم. اگر مشکل من هستم تا بروم. من صادقانه کار کردم و شما خبرنگاران هم باید صادقانه عمل کنید. قلم ارزش دارد و در آن دنیا باید جوابگو باشید.

سرمربی پدیده مشهد نیز بازی مقابل پارس جنوبی جم را جان‌دار و تماشاگرپسند عنوان کرد و افزود: تیم جم تلاش بیشتری از ما داشت تا بازی را نبازد وخط دفاع ما تحت فشار قرار گرفت و گل را دریافت کردیم.

یحیی گل‌محمدی گفت: با وجود مشکلاتی که داشتیم بازی خوبی را ارائه کردیم و خوشحالیم که همچنان در صدر جدول هستیم و امیدوارم در تعطیلات بتوانیم نقاط قوت را تقویت کنیم و نقاط ضعف را پوشش دهیم.

 وی ادامه داد: بازیکنان خوبی در اختیار داریم که با جان و دل کار می‌کنند و دنبال پیشرفت هستند و این حس پیشرفت عاملی است تا بازیکنان ما روز به روز بهتر شوند و علی‌رغم مشکلات روند رو به رشد خوبی را داشته‌ایم.

وی افزود: تعطیلات لیگ هزینه‌ها را بالا می‌برد و سخت است که بازیکنان را در شرایط مسابقه نگه داریم به ویژه تعطیلات طولانی‌مدت، کار را سخت می‌کند. در کشور ما اولویت با تیم ملی است و ما هم احترام می‌گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با تشکر از میزبانی جم، بیان کرد: در شهر جم از حضور در کنار مردم باصفا و مردم خونگرم اینجا لذت بردم و حس خوبی داشتیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تساوی پارس جنوبی جم پدیده مشهد هفته هشتم لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد، سرمربی این تیم کاربلد است و جوان‌های تیم گل‌گهر باید قدر کار کردن با او را بدانند. - اخبار ورزشی -

علیرضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت ‌گل‌گهر و اینکه آیا به نظر او این تیم با هدایت اوزونیدیس نتایج خوبی در 23 هفته گذشته گرفته است، گفت: به نظر من همه چیز به سرمربی مربوط نمی‌شود و این را باید در نظر گرفت که تیم ما با تغییرات زیادی مواجه شد و 12 بازیکن خود را از دست داد. البته خودمان فکر می‌کردیم بهتر نتیجه می‌گیریم و تا قبل از اینکه با سه شکست اخیر مواجه شویم شرایط خوبی داشتیم، ولی این سه باخت کارمان را خراب کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همه چیز به سرمربی برنمی‌گردد. من گاهی اوقات به بچه‌ها می‌گویم که ما برای اوزونیدیس چه کار کردیم؟ من معتقدم او یک مربی کاربلد و حرفه‌ای است و رفتار بسیار خوبی با بازیکنان دارد. حتی وقتی یک بازیکن در شروع مسابقه عملکرد خوبی ندارد، اوزونیدیس برخلاف خیلی از مربیان آن بازیکن را تعویض نمی‌کند، چون نمی‌خواهد بازیکن را خراب کند.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان همچنین یادآور شد: وقتی تیمی با تغییرات زیاد مواجه می‌شود، طبیعتاً نیاز به زمان دارد. من فکر می‌کنم سرمربی ما عملکرد مثبتی داشته است. او به بازیکنان جوان ما میدان داده است و آنها باید قدر کار کردن با اوزونیدیس را بدانند. در لیگ برتر هر مربی حاضر نمی‌شود به بازیکنان جوان میدان بدهد، ولی سرمربی ما این کار را انجام داد.

علیزاده در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است در پایان فصل از گل‌گهر جدا شود، تصریح کرد: نمی‌دانم چه تصمیمی خواهم گرفت و باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت. در این سال‌ها پیشنهادهای خوبی به من رسید، ولی در نهایت ماندم، حالا هم چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید صبر کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر؛ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
  • صدرنشین لیگ دسته اول در اندیشه راه اندازی تیم فوتبال بانوان