Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@18:34:49 GMT

شریعتی نیا رییس شورای اسلامی شهرستان اصفهان شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۲۵۸۲۱

شریعتی نیا رییس شورای اسلامی شهرستان اصفهان شد

پورمحمد شریعتی‌نیا در انتخابات هیئت رییسه شورای اسلامی شهرستان اصفهان به سمت رییس این شورا انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انتخابات هیئت رییسه شورای اسلامی شهرستان اصفهان با حضور ۲۱ عضو این شورا عصر روز پنج شنبه در فرمانداری اصفهان برگزار شد که در نهایت در انتخابات رییس شورا، پورمحمد شریعتی نیا با ۱۰ رای اعضای این شورا به عنوان رییس شورای اسلامی شهرستان اصفهان جایگزین جلالی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شهرستان اصفهان دارای ۱۳ شهر و شش بخش مرکزی است که شهرهای اصفهان شامل اصفهان، بهارستان، قهجاورستان، سجزی، کوهپایه، هرند، محمدآباد، حسن‌آباد، نیک آباد، نصرآباد و... است

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهرستان اصفهان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اکولوژی پارکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تمهیدات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اصفهان

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در خصوص مرحله دوم انتخابات در شهرستان‌های لنجان و سمیرم، گفت: این مرحله نیز با جدیت برگزار و فرایندهای قانونی با دقت انجام خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری در نشست ستاد انتخابات استان اصفهان، ضمن تبریک پیروزی رزمندگان اسلام در مواجهه با رژیم صهیونسیتی، گفت: سیلی محکمی که مقام معظم رهبری وعده آن را داده بودند به صورت صهیونیست‌ها اصابت کرد و صدای این سیلی در همه دنیا پیچید.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی آزاده است و تحت سلطه هیچگونه ظلم و ستمی قرار نخواهد گرفت، ادامه داد: جمهوری اسلامی نسبت به ارزش‌ها و دفاع از باورهایش با کسی شوخی ندارد و آنچه که می‌بینید از اثرات خون شهیدان بویژه سردار شهید سلیمانی و سردار شهید زاهدی است.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در بخش دیگر سخنان خود، گفت: پرونده جامعی برای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تدوین شده و تمام اقداماتی که در این دوره از انتخابات در استان اصفهان انجام شده است مکتوب می‌شود.

جان‌نثاری در مورد هزینه تبلیغات داوطلبان، بیان کرد: گزارش هزینه‌های تبلیغاتی مورد پیگیری دقیق قرار بگیرد تا هزینه‌های تبلیغات شفاف شود و در غیر این صورت عدم شفافیت در پرونده کاندیدا ثبت شود.

وی افزود: نتیجه اعلام گزارش‌های تخلفاتی که به دستگاه قضایی ارجاع شده نیز دنبال و تعیین تکلیف شود‌.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان تصریح کرد: دبیرخانه ستاد انتخابات استان اصفهان تعطیل نیست و فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

وی در مورد مرحله دوم انتخابات در شهرستان‌های لنجان و سمیرم، عنوان کرد: این مرحله نیز با جدیت برگزار و فرایندهای قانونی بادقت انجام خواهد شد.

جان‌نثاری با تأکید بر ایجاد زمینه‌های مشارکت همگانی در این مرحله از انتخابات، ادامه داد: کمیته‌های ستاد انتخابات استان اصفهان در قبال این دو شهرستان و مرحله دوم انتخابات مسئولیت دارند و باید حضور میدانی و مؤثری در مرحله دوم انتخابات داشته باشند.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت
  • تسریع در ساماندهی آستان امام‌زاده حسین (ع) اولویت شورا است
  • تسریع در ساماندهی آستان امامزاده حسین (ع) اولویت شورا است
  • پیش‌بینی تمهیدات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اصفهان
  • با کارمندان متخلف شهرداری برخورد قاطع صورت گیرد
  • تعیین تکلیف چهره‌ی دروازه کازرون عملیاتی شود
  • اعضای شورای شهر با اراده مردم بر کرسی نشسته‌اند
  • لایحه کاهش بهای خدمات شهرداری شیراز به تصویب رسید
  • ◄ تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • کشف جسد مرد ۴۸ ساله در ارتفاعات دینارکوه