Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@14:25:28 GMT

مهدی رحمتی رکورد عابدزاده را شکست

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۲۵۹۷۵

قبل از این بازی، رحمتی و عابدزاده، هر یک ۸ کلین‌شیت به نام خود ثبت کرده و رکورد به صورت مشترک متعلق به هر دو بود اما حالا رحمتی با ۹ کلین‌شیت، رکورد جدیدی در تاریخ شهرآورد به نام خود ثبت کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی رحمتی با بسته نگه داشتن دروازه استقلال مقابل پرسپولیس، رکورد کلین‌شیت در شهرآورد را به نام خود ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمتی در شرایطی پنج‌شنبه درون دروازه استقلال ایستاد که چهاردهمین حضور در شهرآورد را تجربه می‌کرد. او با این آمار یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان حاضر در زمین بود و کمک کرد که استقلال با یک امتیاز بازی را ترک کند.
رحمتی در یکی دو صحنه دروازه استقلال را نجات داد، بخصوص توپی که در نیمه اول و از سمت راست توسط احمد نوراللهی به سمت دروازه او شلیک شد اما این دروازه‌بان باتجربه، با پا مانع از باز شدن دروازه استقلال شد. در نیمه دوم هم رحمتی بارها سرعت بازی را گرفت، شاید به این دلیل که یک کلین‌شیت دیگر به نام خود ثبت کند و البته استقلال با کسب یک امتیاز، کمی از بحران خارج شود.

این نهمین کلین‌شیت رحمتی در شهرآورد بود تا او یکه و تنها در صدر بایستد. ایران نوشت : قبل از این بازی، رحمتی و احمدرضا عابدزاده، هر یک ۸ کلین‌شیت به نام خود ثبت کرده و رکورد به صورت مشترک متعلق به هر دو بود اما حالا رحمتی با ۹ کلین‌شیت، رکورد بیشترین تعداد بسته نگه داشتن دروازه در تاریخ شهرآورد را به نام خود ثبت کرده است. افتخاری تازه برای دروازه‌بانی که حضورش برای استقلال یک نعمت است

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ایران و ترکمنستان + فیلم

دیدار تیم‌های ایران و ترکمنستان با تک گل مهدی قایدی برای ایران به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی فوتبال کشورمان شامگاه سه‌شنبه _هفتم فروردین_ در چارچوب چهارمین بازی مرحله گروهی مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه عشق‌آباد ترکمنستان میهمان تیم ملی فوتبال ترکمنستان بود و مقابل این تیم قرار گرفت.

در نیمه نخست بازی ملی‌پوشان کشورمان توانستند چندین موقعیت حساس گلزنی خلق کنند اما با دفاع خوب تیم میزبان حمله‌های ایجاد شده بی‌ثمر ماند.

تیم ملی ترکمنستان نیز چند موقعیت جدی را ایجاد و دروازه تیم ملی کشورمان را تهدید کردند، اما حسینی موفق شد حملات ترکمنستان را دفع کند، اما در دقایق پایانی نیمه نخست مهدی قایدی توانست از روی پاس مهدی طارمی در محوطه جریمه گل اول تیم ملی کشورمان را به‌ثمر برساند تا با برتری یک بر صفر زمین مسابقه را ترک کنند.

در ابتدای نیمه دوم همان روند قبلی ادامه پیدا کرد، پس از دقایقی حملات تیم ملی کشورمان بر روی دروازه حریف بیشتر شد، اما مدافعان و دروازبان ترکمنستان به‌شدت حملات را دفع و دروازه خود را بسته نگه داشتند؛ به‌همین ترتیب این دیدار با تک گل مهدی قایدی به پایان رسید.

خلاصه بازی ایران و ترکمنستان کد خبر 739479

دیگر خبرها

  • گلرهای سرخابی آماده نبردهای سرنوشت ساز قهرمانی!
  • رکورد بازدید از برج آزادی شکست
  • برج آزادی رکورد بازدید را شکست
  • سیدحسین حسینی و ثبت ششمین کلین شیت در تیم ملی ایران
  • خواننده ای که رکورد اجرای کنسرت در ایران را شکست | آمار شگفت انگیز در سال ۱۴۰۲
  • رکورد درخشان مهاجم آلمان با گل جنجالی
  • خلاصه بازی ایران و ترکمنستان + فیلم
  • کلین شیت سیدحسین بعد از اعتماد ناگهانی
  • موقعیت دروازه خالی برای ایران که مهدی قائدی به طرز عجیبی آن را از دست داد / فیلم
  • نرخ بیکاری ترکیه رکورد ۱۰ ساله را شکست