Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@15:40:23 GMT

دوره مربیگری اسلالوم کشور در همدان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۲۶۱۹۷

دوره مربیگری اسلالوم کشور در همدان برگزار شد

مهدی صمدی روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: 23 مربی و 13 داور از شهرهای همدان، تویسرکان، شهرکرد، سنندج، کرمانشاه، اصفهان و تهران در این دوره حضور یافتند.
وی اضافه کرد: مسعود خدایاری سرمربی بابلسری و موفق تیم ملی اسلالوم به همراه امیرمحمد فتاح پور عضو تیم ملی اسلالوم کشورمان تدریس این دوره را برعهده داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صمدی بیان کرد: 14 ورزشکار شرکت کننده در این دوره مربیگری و داوری را بانوان تشکیل دادند.
وی افزود: این دوره مربیگری و داوری به مدت 2 روز در همدان دایر شد.
اسلالوم یکی از 6 رشته تکنیکی فدراسیون جهانی قایقرانی است که در آبهای خروشان و متلاطم در رودخانه های طبیعی انجام می شود.
همدان یکی از قطب های اصلی ورزش قایقرانی کشور است و رشته اسلالوم به تازگی در سطح این استان فعال شده است.
7520/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 اصفهان تیم ملی همدان مربیگری اسلالوم اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اولین دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی (طرح مرجع و ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای آموزش و توانمندسازی بانوان برای تبلیغ و ترویج عالمانه و هنرمندانه حجاب و زیست عفیفانه) با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

توانمندسازی در پاسخگویی به شبهات حجاب و شیوه‌های مواجهه و مناظره، آموزش شیوه‌های تبلیغ، جذب و ارتباط مؤثر با مخاطبان و روش‌های نوین فعالیت‌های فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف از موضوعات این دوره آموزشی به شمار می‌رود.

این دوره آموزشی همراه با اعطای گواهینامه و ادامه دار بودن آموزش در سطوح بالاتر (تکمیلی و تخصصی) و شرکت در عملیات‌های روشنگری و تبیین بعد از قبولی در آزمون علمی و کسب امتیاز عملی است.

اولین دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۷:۱۵ تا ۱۳:۱۵ برگزار می‌شود. این دوره ۸ ساعت حضوری به همراه ۸ ساعت مجازی در سایت دانشگاه مجازی تخصصی عفاف است.

کد خبر 6088994 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • آغاز بزرگترین آزمون علمی در همدان
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان